Gjest Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Må bare legge det her også, la detr på skravla også.. Vår sønn på 2 år finner på så mye rart og skummelt. Han har oppdaga at tastelåset på mobilen min går av åpner han kamera luken,så her en dag så sendte han en haug med mms til min mann,han ligger heldigvis først på lista.Etter 5 meldinger med ingenting på , bare ett par bein så sendte han svar, har du klikka idag ? Han fikk svar.Ja..Lurer på hvordan guttungen kunne treffe slik.For annet enn flaks kan en ikke kalle det, hehe.. Nå har han lært seg å åpne trappe grindene, han har sett på sine eldre søsken.det mest skumle er at han åpner grinda, står på øverste trappe trinn og lukker grinda etter seg.Jeg er rett og slett nervevrak.Er så redd han skal falle ned trappen.Han har gjort det en gang alt trilla hele trappen ned. Har funnet ut at vi må binde grinda fordi om det er tungvint. En ting er sikkert en slik utspekulert liten to åring har jeg aldri vært ute for før.Trappen går han rett ned bare ved å holde seg i rekkverket. Tenker på om det er fordi han er nr 4 i søsken flokken og vil gjøre alt det de store gjør..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Alt de kan finne på du! Å sende tomme beskjeder er jo en ting, min mor drev med det i lange tider husker jeg dengang hun fikk sin første mobil. Hun visste nemlig ikke at hun måtte aktivere tastelåsen! Hehe, MANGE meldinger altså! Og det med trapper....vi fant ut med lille rosa at trappegrinda gjorde alt mye farligere og mer spennende. Så vi fjernet den. Og hun har fra hun klarte det krabbet opp og ned, helt uten uhell. Vi har ikke engang rekkverk å holde i. Og som du sier, jeg tror de som kommer etter storesøsken blir litt tøffere ja:-))) De vil jo klare alt de større gjør! Sambo hadde med liten rosa på lekeland forrige helg, sammen med kusinen som er 2 år eldre. Og hun minste veik ikke unna en ting. Sambo hadde hatt hjertet litt i halsen innimellom og prøvd å dempe ned tempoet litt, men helt nytteløst visstnok. Noen barn er jo veldig aktive fysisk fra de er små og vi har ei sånn ei. Hun gikk og klatret fra hun var 10 mnd, men jeg er mer avslappet nå kjenner jeg. For det har jo tross alt gått bra!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 Ja leking med mobli er ikke bare,bare:-) Så du ikke han fra nødsentralen som stadig ble oppringt av en som kun kunne si baba og dada:-) Ikke lett når man kan ringe nødnr. uten simkort. Du trappegrind kjøpte vi også da vi flyttet inn i huset her, vi kjøpte tre stk. Men Knerten hadde vel bare bodd her i 3 uker før han forserte trappa i en fei:-) Han var ikke 2 år enda da:-) Og det har gått bra det, grindene ble tatt ned etter 4-5uker og den eneste som har falt ned trappa her er meg:-DD
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Er det mulig da, dette systemet jobber jo tregere en commodore 64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå