Frukten og To små Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 nå er det er virkelig på tide med litt cash på kontoen igjen! men når kommer de? har noen fått de???? jeg vil gjerne ha de i morgen jeg da..!!!
pandabjørn Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 utbet er fra den 27 januar og utover......
velandre Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 vil åg ha i morgen!! går ann å håpe. jeg har fått alt fra den 22 til 28 ..så krysser fingrene! skal fortelle når jeg har fått pengene!
Frukten og To små Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2009 hmm, fra den 27? sukk.. dumt å ha forskjellige utbetalingsdatoer sånn, nesten 1 1/2 mnd siden sist lønn :S
Mamman til AM&JS Skrevet 22. januar 2009 #5 Skrevet 22. januar 2009 Her i Østfold sa NAV at pengene lå til utbetaling 25 januar...så det er jo søndag...men det er sykepenger da..vet ikke om foreldrepenger har samme dato..:/
Frukten og To små Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. januar 2009 er det ikke to utbetalingsdatoer hver mnd, med sykepenger?
Herlige barn har jeg fått Skrevet 22. januar 2009 #7 Skrevet 22. januar 2009 Jeg kjørte alle de jeg har på min liste for foreldrepenger i går så enten har de fått pengene i dag, eller så kommer de i morgen!
velandre Skrevet 22. januar 2009 #8 Skrevet 22. januar 2009 åhh, håper flere er som deg da! håpe håpe på penger i morgen!
Frukten og To små Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 22. januar 2009 åh, jeg håper jeg også!det hadde vært så deilig. tvi tvi
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 22. januar 2009 #10 Skrevet 22. januar 2009 Håper du jobber i mitt distrikt, "Herlige barn har jeg fått"...;o) Har skrevet den magreste (i mengde) handlelappen på år og dag, luket ut kun det vi trenger for å leve til penger kommer - i verste fall (og sannsynligvis..) om en uke. Har gått litt på stumpene denne måneden, verkstedregning på 9500,- skal betales i morgen *grøss*. Jeg klarte å legge av de tidlige foreldrepengene i desember til nå, men de har gått litt fortere enn jeg hadde tenkt... :o/ Og vi har ikke akkurat flotta oss!... Men jeg håperhåperhåper det kommer i morgen!
Herlige barn har jeg fått Skrevet 22. januar 2009 #11 Skrevet 22. januar 2009 Får håpe jeg har utbetalt dine foreldrepenger i går da! Foretrekker og gjøre det før helgen da jeg vet mange venter på pengene etter at julen er over og de fleste har lite igjen på kontoen! Dessuten så begynner jeg og mine kollegaer og forberede etterbetaling i grunnbeløpet i neste uke, så det tar sin tid før man er ferdig med det!
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 22. januar 2009 #12 Skrevet 22. januar 2009 ) Hvis bare flere som sitter på nav tenkte som deg ;o) Neida...jeg har ikke så mye negativt å si om nav jeg altså, men har opplevd rot med utbetalinger, tidspunkter og "nei, det har vi ikke fått/nei det har vi nok rotet bort...for de papirene har vi da ikke her...lenger.." Selvfølgelig er ikke alle sånn da! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå