Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i uke 34, har i noen dager blitt plaget av kynnere, så jeg hadde en time hos jordmor igår.hun sa at hodet var festet og det kan bli en tidlig fødsel på meg.har bare gått opp 6 kg i dette svangerskapet. er det flere som har det slik eller har hatt det i forrige svangerskap? har termin 14 mars.har to barn fra før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei parri!

Jeg er 33+4 og var hos jordmor mandag,hode hadde festet seg sa hun.Men sa ikke noe om at det kunne bli noe tillig fødsel til meg,men hadde ikke gjort noe:)

Jeg har et barn fra før og termin 10 mars.

Skrevet

hei

bare lurer..er dere begge to førstegangsfødende? siden flergangsfødende som regel ikke får babyens hodet festa før hun er nærmest i fødsel.

Skrevet

Visst du har lest innleggene, så kan du lese at HI har 2 barn fra før og hu andre har 1!

Skrevet

Hei.

Dette er ikke et tegn på tidlig fødsel, det kan være det er en liten sammenheng, men du blir mest sannsynligvis skuffa hvis du tror det.

Jenta mi festa hodet rundt uke 32, har ingenting og bety, jeg kan liksom godt gå over tiden. er 39 uker idag jeg å har vært innlagt i uke 36 med rier, men kom fortsatt ingen jente, har vært moden å hatt åpning siden uke 36, så er ikke garanti for noe med mindre vannet går, for da setter de jo igang etter 3 døgn (sånn er d hvertfall i kr.sand).

Så man kan ha MANGE tegn osv uten at d trenger bli for tidlig fødsel ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...