Gå til innhold

Gir det seg aldri?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldstemann på 5 år ble smittet av det berømte mage viruset som har herjet i barnehagen i snart 3 uker. Han spydde ettermidagen og hele tirsdagskveld. I går var han bedre, men var slapp og hadde null matlyst men ikke noe oppkast. Holdt han hjemme i dag også og hadde planlagt å sende han i vei i morgen. Men dumme meg, lagde litt havregrøt til han i formiddag og så spiste han noen teskjeer med det og kanskje en munnfull med melk som han drakk. Senere på dagen, da bestefaren skulle passe han, hadde han plutselig kastet opp på nytt igjen.

Det har ikke kommet noe mer nå, så da håper jeg det bare var den ene gangen. I barnehagen sa de at flere av barna hadde blitt friske etter første gangen og så vært i barnehagen noen dager, før de hadde blitt dårlig på nytt og kastet opp igjen. Det var visst et ekstra hissig virus som herjet nå. Det var vel likevel ikke så lurt av meg å gi han havregrøt og melk, burde visst bedre... Lillesøsteren på snart 3 år er fortsatt frisk, enda det har gått på hennes avdeling veldig lenge. Er vel bare et tidsspørsmål før hun må gi etter også, men krysser fingre for at hun er sterk og holder ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du huska å bytte tannkost slik at han ikke blir smitta gang på gang?

God bedring til dere.

Skrevet

Ja, jeg kjøpte ny tannkost dagen etter.

Skrevet

Noen ganger tar det desverre litt tid.Håper det går over så dere slipper mer oppkast.Lykke til.Jeg har pleid å unngå melke produkter noen dager etter syken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...