FruBoger fødeklar Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 finner bare str 2..?? noen som vet? liker ikke nan (pulver/ferdig) og ikke hipp... får mm, men trenger litt ex på kveld.. pumper så ofte jeg kan...
Frøken Freken Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Tror faktisk ikke det finnes, nei. Ikke i butikkene her i byen i alle fall.
vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 Om ikke jeg kjøpte helt feil, så kjøpte jeg småfolk nyfødt på apoteket...
mamarama og lille banan Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 det får du kjøpt på apotek kjøpte det nettopp på vitus apotek. jeg har IKKE lyst til å kjøpe Nestlè sine produkter, og det er det eneste alternativet med ferdigblandet melk som finnes i dagligvarebutikker. Anstrenger meg heller såpass at jeg går på apotek og handler ferdigblandet Småfolk-mme. Se hvorfor jeg boikotter Nestlè: http://www.ammehjelpen.no/asp/default.asp?ID=108
Isabella12 Skrevet 22. januar 2009 #5 Skrevet 22. januar 2009 Det finnes på apotek. Min sønn spydde riktignok av den, så vi måtte gå over til Nestlé. Man må etterhvert velge sine kamper og etter problemer med en del andre produkter fra Hipp og småfolk har jeg kjøpt Nestlé.
jenpet Skrevet 22. januar 2009 #6 Skrevet 22. januar 2009 De selger småfolk fra nyfødt på noen få store matbutikker fant vi ut. Samt apotek som noen nevner. Apotekene i kjeden "Ditt apotek" skal ha det iflg. Småfolk. Vet ikke hvor du bor, men alle Ultra butikker har den også. Og noen store Meny butikker. Hvis du bor slik til at du kan handle i Sverige kan du kjøpe "Semp" ferdigblandet der. Det er det samme som Småfolk. Samme produsent, men i Sverige heter det Semp.
FruBoger fødeklar Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 22. januar 2009 takk for alle svar:) vi får prøve den, de andre fungerer ikke.. og pulver rekker vi ikke bruke opp før det må kastes...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå