Gå til innhold

Dere som har tatt keisersnitt,hva var grunnen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sterk fødsels angst og 2 av 3 fødsler var kompliserte.

Men desverre så fikk jeg blodforgiftning etter keisersnittet så det ble komplikasjoner da også.

Skrevet

Mener du selvvalgt? Jeg hadde akutt ks pga truende fosterasfyksi (oksygenmangel).

Skrevet

hastesnitt pga morkakesvikt.

Skrevet

Akutt keisersnitt fordi jeg aldri fikk mer enn 3 cm åpning og barnet aldri kom ned i bekkenet. Etter 20 timer med rier begynte barnet å få forstyrrelser i hjerterytmen.

Skrevet

Akkurat samme som anonym 15.57

Ble full gjenopplivning da tuppa kom ut. Fostervannet var veldig forurenset, nesten ingen åpning, jeg var sliten etter en dag med rier. Da fosterlyden ble dårlig tok de keisersnitt. Heldigvis fikk hun ingen mèn etter å ha vært uten oksygen.

Skrevet

Har så store problemer med hoftene at legene ikke tok sjansen på normal fødsel...

Skrevet

hadde hastekeisersnitt i uke 37.hadde svangerskapsforgiftning, 200 (faktisk!!) i puls, og fikk plutselig problemer med å snakke. etterpå fant de ut at jeg hadde visst en blodpropp i hodet! men fikk gule stafylokokker i snittet etterpå, og nå er pulsen min på 35, så noe er ikke helt bra enda tydeligvis. men junior er bra, og det er viktigst !!

Skrevet

Hadde katastrofesnitt etter at jeg hadde presset i så mange timer at lillemor satt fast rett ved åpningen og hverken kom ned eller opp.

Endte med alvorlig fødselsasfyksi

Skrevet

Voldsomme, men ineffektive rier, 5 cm åpning etter 14 timer med rier og 1 time med pressrier, dårlig fosterlyd, begynnende svangerskapsforgiftning førte ti voldsomme blodtrykkstigninger hos meg.

Skrevet

Alvorlig svangerskapsforgiftning i uke 28. Gikk bra med begge, men en forferdelig opplevelse.

Skrevet

barn kom ikke ut pga trangt bekken.

Skrevet

Hastesnitt etter 34 timers vannavgang og rier. Fødselen stoppet opp på 6-7 cm. Babyen lå i seteleie, og jeg begynte å få stigende temperatur/infeksjon. Alt gikk bra til slutt. Neste fødsel var vaginal, med hodet først, uten problemer.

Skrevet

akutt hastesnitt pga langtkommen svangerskapsforgiftning og at de mistet forsterlyden.

påfølgende 8 uker tilbrakte vi på rikshospitalet hvorav 4 av dem med barnet i respirator...

et under at vi overlevde begge to...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...