Gjest Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Jeg lurer på hva dere syntes er en ok alder å gi barnet sitt disse spillene, og hvor mye er greit at de spiller???? Min sønn på 5,5 år har for noen måneder siden oppdaget at det er gøy å spille på pc og nintendo og ønsker seg selfølgelig dette. Men jeg syntes det er vanskelig for de gangene han får spille på pc begynner han nesten alltid å gråte når jeg sier at han må slutte. Og han kunne sikkert sittet å spilt i flere timer om jeg lot han.
Vinden blåser Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Hei,har nintendo vi... alt med måte,er det ikke sånn det er? ang skrikingen så har vi også gådd gjennom det..men her er jeg striks på at hvis han begynner å tulle med slikt så får han ikke lov til å spille.... funker stort set...
solemio Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 Her i huset har vi Nintendo og PS. I perioder føler jeg gutta kunne spilt og spilt,- nå er vi i en Lego-fase så spillene har ikke vært brukt mye etter jul. Vi kjører på med skjermpause hvis det tar av med spilling, og det regulerer seg altså mye av seg sjøl.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå