Gå til innhold

hva tror dere.. er jeg gravid??

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet ingen av dere er noen form for graviditets test, men jeg tok en CB test i går på dagen, og der kom det opp et ultrsavakt kryss, det kom etter ca 1 min...

gravidstreken var veldig tynn, eller den var sterkest i kanten på en måte...og den hadde blåfarge..

men i dag til morgenen tok jeg en ny cb og da var krysset nesten usynelig... kan kunne så vidt antyde en strek der, men tror nok bare jeg som greier å se den... haha!!:)

har noen symptomer da....

ømme pupper, klør på brystvorta.

veldig øm i magen, kjennes også ut som mensen er her hvert øyeblikk, har følt det sånn i en 3-4 dager.

stikkinger i lyskeområdet.

hva tror dere??

burde jeg kanskje ta en QR i stede for CB??'noen med erfaring CBvs QR??

sorry maset asså, men jeg håper så nå som jeg fikk et lite håp i går...

IKM i morgen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En ørliten strek er en strek :)

Skrevet

Min var også veeeeeldig svak. Tok den faktisk med ned på apoteket igjen, så de som jobbet der kunne hjelpe meg med å tyde den! hehe.. Men som de sa, en strek er en strek! Så ja, du er nok gravid! =) Gratulerer!!

Skrevet

Jeg tror jeg skal våge meg til å si Gratulerer!!!!! min var også veeeeldig svak først! det var en qr...og den tok jeg en søndag! ventetiden til apoteket skulle åpne igjen mandagen var, unnskyld uttrykket, men jææææævlig lang! hadde jeg vært dg hadde jeg kjøpt ny test med en gang! så jeg bare sier LØP OG KJØP!!! og hold oss oppdatert! krysser fingrene for deg!!! :) og det er som de andre sier! En strek er en strek!!!!

Skrevet

sikkert gravid, men er du usikker ta ein cb digital=) der er det umuligt å ta feil;)

Skrevet

så søte dere er:)

håper veldig jeg er gravid, men ble så skuffet når testen nesten var svakere i dag enn i går.... sikker på at sambo ikke hadde sett streken en gang...( har ikke sagt noe til han,vil det skal være sikkert først...)

siden streken var så innmari svak ville jeg tro en digital test ikke kommer til å slå ut.... håper jeg får testene jeg bestilte på nette i morgen... der er det to CB:) men skulle jo hatt testet i morgen tidlig da... orker liksom ikke kjøre til byen heller bare for å kjøpe tester...:S

skal holde dere oppdatert om hv som skjer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...