Gå til innhold

Latterlig, men jeg bare må ha deres mening ! (obs: intimdetaljer)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har eggløsning i morgen (ifølge fertilityfriend), men når det er sagt så lurer jeg på noe i den sammenheng. Jeg og sambo hadde sex nå i stad, og vi prøver jo på å få et barn. Vel, i det vi var i gang og han skulle til å skyte litt krutt hehe, så glapp det og han kom halveis utenpå, vi fikk den inn nesten med en gang, men så klart kom jo den første spruten utenpå. Det jeg nå lurer på er om dette er et verdig "prøveforsøk". Kan jeg inne på fertilityfriend skrive opp at jeg har utført et samleie med injeksjon ? Eller tells ikke dette da, jeg vil jo trooo og håpe at det kom noen "svømmere" inn.

Huff jeg blir så fortvilet, dere som prøver VET jo hvor viktig en pp er for oss prøvere, og i morgen er han desverre borte og vi får ikke "prøvd". Må innrømme at jeg ble litt oppgitt nå ja :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vel...uhm..så lenge der kom ein skvett innforbi så vil eg tro at det kan regnes som et forsøk..hehehe.. va vel litt fortvila han og då...knis...

Der e jo noen som har blitt gravide bare av å få spruten utenpå..so to speak..så..der e vel ein sjangs :)

Sende sterke svømme-tanker te deg!!

Gudd løkk!! :D

Skrevet

Det skal utrolig lite til for at man kan bli gravid, så det kan godt være at dette holder. Hvis ikke er det jo bare å ha dere en gang til i dag da :)

Skrevet

Takk for oppmuntrende ord, men han har allerede reist, og blir borte over helgen, derfor dette var dritt ! I november kunne vi ikke en gang prøve da han er borte, han er mye borte, neste pp også, så det er derfor jeg blir ekstra frustrert ! Ekkelt, men jeg tok jo det jeg klarte på fingrene og førte det opp til "tappen". Må jo gjøre det man kan :P Så noe sæd kom i allefall inn vil jeg tro sukk !

Skrevet

Ja bare å smøre inn. Ligg med bena oppetter veggen :) Hehehehe...

De er go å svømme de jævlene så ikke ta så på vei... en halv sprut er en halv sprut.. skal bare en sædcelle til vet du ;)

Skrevet

Minn mann reiser en del og..så..blir som regel te at han ikkje orker mer..haha!! får fore han masse egg tror eg...og..andre ting som ska hjelpe på...sånne ting...kom ikkje på noenting eg nå! Haha!

Men det e jo veldig store variasjoner av hva som kommer utav mannen og da?! Så...den halve teskjeen bør vel holde sånn uansett..om den er en del av ei stor spiseskje eller bare ei halv teskje isegsjøl.....snakker vi detaljer her elle?! :P

Skrevet

Hehehe det er vanskelig å si hvor mye som kom inn, men vil nok ikke tro det var en hel haug nei, første spruten er vel verst :P

Haha vi bim-damer er noe for oss selv tror jeg =p

Vi får nok bare vente å se, men sånn uansett skulle man jo tro at det hang igjen NOE på selve (hahaha herregud nå ler jeg her) penishodet i det han stakk den inn RETT etter første spruten :P Så noen svømmere har kanskje klart å fullføre løpet ! Time will show !

Skrevet

Hahaha, det er godt å lese at det er flere som gjør ville ting :D

Skrevet

Ja jesus, vi er noe for oss selv :P

Skrevet

Men det e jo derfor me søke te sånne forum som dette. Kan jo ikkje akkurat sitta å spør mor mi..eller...dei færreste av venninnene mine og..hehehe....offameg.. Her kan me drite oss ut uten å fortelle kem me e så...e strååålende fornøyd eg! :D

Skrevet

Helt enig =) hehehehe

Skrevet

Dette er faktisk noe jeg kunne fortalt mora mi, og hun hadde ledd!

:)

Skrevet

Hehehe;) Her kan man snakke om det meste ja! *le*

Mora mi ble gravid uten å ha sex. Snakk om jomfru maria;p Så her er alt mulig:)

Lykke til! c",)

Skrevet

Haha!!! Trodde det bare va sånne skrekkhistorier dei fortalte på skolen for å få oss te å bruke kondom eg da!! Jaaaja...alt e tydeligvis mulig!!

Skrevet

Merkelig det der, både mamma og pappa har jo blitt foreldre til både meg og broren min, men de har jo ikke sex :P

det vet jeg, mine foreldre har aldri, eller kommer aldri til å ha sex ! HAHA ! Et mirakel :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...