Spireline Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Jeg skal starte med modningsakupunktur på mandag. Lurer på om noen andre har prøvd det, og om det er noe man bør forberede seg til.. Altså om det er noen tips til hva man selv skal gjøre før behandling. Feks m mat, do, klær osv.. jeg har virkelig ikke peiling..
Nummer tre <3 Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 var til min andre behandling i dag.. jeg trenger ikke å forberede meg på noen måte.. eneste er å ha på en bukse el tights som lett kan dras opp siden man får nåler i beina..
JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 Jeg trodde at det ikke skulle gjøre vondt.. Men det var faktisk ganske ubehagelig og vondt når hun satte nålene inn. Det var ikke jeg forberett på. Vet ikke om du har forberett det på litt smerte.. Men alle reagere forskjelligt.. Jeg ble ganske svimmel og svett.. å måtte ha vann. Ta med en vannflaske... =) Eller spør om å få ett glass vann..
lillepluto Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 kan man bare kontakte en som driver med akupunntur for å gjøre det? og hvor tidlig kan man starte? er det helst ikke før man er på overtid?
Spireline Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2009 Starter i uke 35, og skal da fortsette en gang i uka til jeg føder.. satser veldig på dette, og er villig til å prøve alt etter at fødsel nr 2 varte over 30 timer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå