Gå til innhold

blir så utrolig lei..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var til legen idag. har slitt med feber i omtrent 2-3 uker i ett strekk nå. og siden i går har det lekket en del gjennomsiktig veske(fostervann?!), det er ikke mye, kansje en spiseskje eller to hver gang jeg skal gå på do. og har skikkelig menssmerter og vondt rett under magesekken. Legen tok kun en blodprøve, målte feberen og sa at jeg skulle komme tilbake om 2 uker!! han ville heller ikke gi noe sykemelding, og mente jeg måtte skrive ned de dagene jeg hadde vært borte fra skolen( er student) så skulle han skrive attest.

Så nå sitter jeg hjemme og er kjempe bekymret og redd for lillejenta mi :( Er 30 uker på vei bare enda :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*DYTT*

Skrevet

kan du ikke ringe sykehuset og forklare situasjonen din og at du er bekymret for den lille. Så de iallefall kan bekrefte at alt er bra med henne.

Skrevet

Høres jo veldig rart ut, er jo ikke vanlig med langvarig feber vel og burde jo sjekkes ut? Går du til jordmor så hadde jeg ringt henne om råd eller føden og sagt at du ikke er trygg på det legen har gjort.

Merkelige greier syns jeg, hadde ikke godtatt så slett behandling av legen min.

Skrevet

høres ikke morsomt ut for deg dette her. Lukter det noe av væsken som kommer da? Hva med å ringe føden for å få sjekket evt vannavgang og ul for å sjekke at alt er bra. Du må jo også få svar på blodprøven før om to uker - du får ringe hvis du ikke hører noe....

Hadde jeg vært deg hadde jeg ringt føden. Jeg er også 30 uker på vei og hadde ikke vært i tvil. Går helt sikkert bra, men bedre å sjekke en gang for mye

lykke til

Skrevet

Jeg hadde nok ringt jordmor og fått kommet inn til en sjekk/prat med henne. Eventuelt kommet meg inn til en annen lege. Vesken som kommer kan jo selvfølgelig være utflod, men det å ha feber i 2-3 uker er ikke normalt. Ikke gå å bekymre deg lengre enn nødvendig...ta kontakt med jordmor og forklar situasjonen og del dine bekymringer. Min erfaring er i alle fall at jordmor er mye mer imøtekommende og "åpen" for svangerskapsrelaterte plager enn det de fleste leger er - og de aller fleste jordmødre tar slike bekymringer på høyeste alvor!

Alt er sannsynligvis bra med den lille, men er ikke noe godt å gå og lure. Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...