Gå til innhold

Sex 3 - 4 ganger i mnd, er det lite?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har sex bare 3-4 ganger i mnd, enten er jeg eller han for sliten.Hver mna snakker vi om at vi burde vel ha det oftere, men så blir det ikke så ofte like vel.Er vi unormale ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unormalt er det vel ikke, folk er forskjellige.

Men for meg hadde det vært altfor lite.

Skrevet

Nei.Dere er ikke unormale. Alt er normalt. Det finnes ikke noe som heter normalt innen sexlivet til folk, fordi folk er forskjellige og har forskjellige behov.

Jeg har forskjellige behov fra uke til uke, eller måned til måned noen ganger. Det samme har mannen min. Så det kan gå lenge eller kort. Noen ganger er vi veldig aktive, og da har vi sex hver dag. Angre ganger kan det ta både ei og to uker mellom hver gang. Og det er helt ok for begge to.

Hva andre gjør, det bryr iallefall ikke vi oss om. Og det må ikke du heller bry deg om, HI. For hva betyr vel hva naboen driver på med i senga, så lenge du og mannen din er fornøyd?

;-)

Skrevet

Jeg føler at media og normalen er mange ganger pr uke ellers er det stor fare for utroskap, ble litt bekymra. Egentlig ganske dumt siden vi har vært sammen mange år og i ferier orker vi alltid mer.Vil jo ikke at han skal gå fra meg pga for lite sex.Takker for svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...