Gjest Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Jeg har en fæl tendens til å sitte veldig framoverbøyd i sofaen, for å rekke bort til dataen som står på stuebordet. Dette er vel ikke skadelig for den lille i magen?hehe. Merker at magen ofte blir som en conehead etter å ha sittet sånn ei stund. Stakkars babyen, det er jo ikek SÅ god plass inni der lenger liksom..
GreitÅVæreAnonym Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Klarer ikke sitte framoverbøyd da babyen tar all plass og jeg føler jeg har den oppi halsen fra før av. Det er vondt/ubehagelig rett og slett. Babyen "sier nok i fra" om den ikke finner seg i at du sitter slik"...
Gjest Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 Hehe, sant nok;) Hun har jo en tendens til å ligge å kose på ribbeina mine, og da er det ikke snakk om at jeg kan sitte sånn. Men når hun ikke er oppi ribbeina går det helt fint. Får prøve å se hvordan det går framover da, og satse på at hun ikke kommer helt deformert ut til slutt..
Mia29 Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 Bare vær obs på at når du sitter slik så klemmer du lett av blodårene ned til bena. Har du hovne eller urolige ben er dette ikke en stilling å anbefale. Selv blir jeg helt ødelagt hvis jeg sitter slik. Bena blir vonde og mat og magesyre presses oppover. Men det virker ikke som om det er noe problem for babyen. Verst for mammaen ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå