Gå til innhold

Lettere forvirret! Er det jente hvis man har struttemage??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvis det vises bakfra at man er gravid, så er det gutt??

Møtte ei veninne av mamma i dag, hun så på meg og sa det blir jente, for magen min er struttende. Hun har 3 gutter, så hun VET DET, sier hun.

Jeg trodde det var omvendt jeg da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har alltid hørt at man får gutt når magen er spiss, men jeg personlig har ikke så veldig trua på sånne teorier..

Skrevet

Et par stykk har sakt til meg at jeg har "jentemage"... Den er ganske spiss (synes jeg),og det synes ikke bakfra at jeg er gravid. Jeg venter en gutt :)

Skrevet

Guttemage er spiss og jentemage er rund/flatere og bredere. Har stemt med meg. Har en jente, en gutt og venter gutt.(+tvillingene da, men den magen kan man liksom ikke regne med:)

Skrevet

Jeg har 2 gutter og med begge to kunne man ikke se bakfra at jeg var gravid. Jeg har bestandig hørt at men legger på seg på hoftene og rundt med jentene. Men jeg har en vennine som har 2 jenter og hun hadde samme struttemagen som meg men begge to

Skrevet

Skjønner ikke helt det her jeg... Hvorfor skal magene bli så veldig annerledes ut i fra kjønn på babyen?? De ser jo like ut, bortsett fra om de har en tissemann eller ikke. Skulle jo tro at det er kroppsfasongen man har før man blir gravid som avgjør, og ikke åssen kjønn det er...? Eller får guttebabyer vekta til å legge seg på andre steder en hoftene mens jentene får det til å legge seg der??

For min del så stemmer det svært lite. Jeg har jente, gutt, gutt og ble rund og ikke spiss, alle gangene. Jeg er ikke veldig høy (167) og har hofter (veier ca 64kg sånn til vanlig)... Tror det har mer å si....

Skrevet

jeg har strutte mage og dt syntes ikke bakfra at jeg er gravid. dette skal jo da være en typisk guttemage, men jeg venter jente. helt sikkert! hehe.

så jeg tror ikke på dette. har blitt ganske irritert når folk sier til meg at de ser det er gutt, da svarer jeg at det er jente, og så sier de at det sikkert er feil og at UL ikke alltid er riktig. men har vært på 4 UL og det har alltid vært jente.

ååå gud som jeg hater bedrevitere. haha!

Skrevet

med tanke på at alle gravide har kropper som er bygd forskjellig, mener jeg at disse kjerringrådene ikke er til å stole på.

Selv har jeg en "typisk" guttemage. Bærer høyt, med spiss mage og det syns ikke bakfra. Akkurat nå så stemmer det, men jeg har sett det akkurat motsatte hos andre bekjente!

Husk at kroppen din tilpasser seg den lille i magen, og vi er alle bygd forskjellig. Så det kan ikke gjelde alle uansett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...