lurer på Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Er inne i min 7 pp. Har en stabil syklus på 32 dager etter p-pille slutt, aldri hatt mellomblødninger. Så i dag på dag nr. 22 får jeg plutselig blødning, som en dag i en vanlig mens. Ingen mens symptomer da jeg la meg i går. Hva skjer??
chiquetita Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Mine blødninger kommer i hytt og gevær, er skikkelig frustrerende! Sist kom mensen en uker over ikm og denne gangen en menslignende blødning, bare sånn brunt og bittesmå mengder rødt om morgen hver dag i over en uke nå. Jeg håper og håper at det skal være festeblødninger, men har ikke hørt om noen som har hatt det så lenge. Tester uansett i helgen tror jeg... Kan ikke svare deg på hva det er, men alle kan jo være ustabile under stress og sånn...
lurer på Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2009 Det høres jo veldig frustrerende ut for deg Chiquetita og aldri vite når "den dritten" kommer. Time hos lege i morgen for min del, syns det er ok ta en prat. Håper det ordner seg for oss begge snart, veldig klar for baby:)
maizi Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Jeg hadde også blødning midt i syklus forrige pp. Håpet det var festeblødning, men det var da altså ikke. Kanskje det du har? Håpe, håpe:) Greit å ta en tur til legen da, håper de kan svare deg Min syklus har vært dønn stabil, helt til vi begynte å prøve. Nå spotter jeg og har kortere syklus enn jeg pleier. Lurer på om jeg ønsker så fælt at psyken klusser til syklusene??? Hmm, rar denne kroppen altså.Prøve å slappe litt mer av og ha litt is i magen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå