Gå til innhold

Blødning midt i syklusen..Noen andre??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er inne i min 7 pp. Har en stabil syklus på 32 dager etter p-pille slutt, aldri hatt mellomblødninger. Så i dag på dag nr. 22 får jeg plutselig blødning, som en dag i en vanlig mens. Ingen mens symptomer da jeg la meg i går. Hva skjer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine blødninger kommer i hytt og gevær, er skikkelig frustrerende! Sist kom mensen en uker over ikm og denne gangen en menslignende blødning, bare sånn brunt og bittesmå mengder rødt om morgen hver dag i over en uke nå. Jeg håper og håper at det skal være festeblødninger, men har ikke hørt om noen som har hatt det så lenge. Tester uansett i helgen tror jeg...

Kan ikke svare deg på hva det er, men alle kan jo være ustabile under stress og sånn...

Skrevet

Det høres jo veldig frustrerende ut for deg Chiquetita og aldri vite når "den dritten" kommer. Time hos lege i morgen for min del, syns det er ok ta en prat. Håper det ordner seg for oss begge snart, veldig klar for baby:)

Skrevet

Jeg hadde også blødning midt i syklus forrige pp. Håpet det var festeblødning, men det var da altså ikke. Kanskje det du har? Håpe, håpe:) Greit å ta en tur til legen da, håper de kan svare deg

Min syklus har vært dønn stabil, helt til vi begynte å prøve. Nå spotter jeg og har kortere syklus enn jeg pleier. Lurer på om jeg ønsker så fælt at psyken klusser til syklusene???

Hmm, rar denne kroppen altså.Prøve å slappe litt mer av og ha litt is i magen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...