Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På tidligmorgenen i dag våknet jeg og hadde kynnere som kom regelmessig med ca 4-5 minutters mellomrom. Jeg syns det var merkelig at de kom så regelmessig og i ca 1 1/2 time var det sånn. Jeg sto opp, gikk på do, og når jeg la meg var det over. Er dette kynnere eller kan det være starten på noe? Det var ikke direkte vondt, bare litt ubehagelig og overraskende at de kom så hyppig.

Skal også sies at jeg har fått bekreftet av jordmor at jeg er moden og har begynt å få åpning. Er i uke 35.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei.

Jeg har hatt det på samme måte en stund nå. Men jeg er bare 29 uker, så jeg vet ikke noe om hvordan ting er senere i sv.skapet da... og hva som er normalt...

På sist kontroll sa jeg ifra om dette. Urinprøven min var fin, men jordmor ville sende den på dyrking, bare for å dobbeltsjekke om det kunne være en infeksjon som gav meg så sterke og hyppige kynnere. Etter noen dager fikk jeg bekreftet at det var urinveisinfeksjon. Har fått antibiotika nå, og kynnerene er sjeldenere og svakere. Kanskje det kan være noe slikt som gjølr det..??? ikke vet jeg, bare en tanke... Men tror det er noe med at man skal være forsiktig med antibiotika så sent i sv.skapet som du er...

Håper uansett du finner ut av det..=)

Skrevet

Jeg har ikke urinveisinfeksjon, for jeg var til jordmor og leverte da urinprøve bare for noen dager siden. Det er vel bare å vente og se om det skjer noe mer :-)

Skrevet

Ja, du er jo kommet så langt også=) uansett ikke lenge igjen. (Missunnelig, begynner å bli sliten og lei jeg nå heh.... =) ).

Tenkte bare jeg skulle nevne igjen, at jeg også fikk beskjed om at jeg ikke hadde urinveisinfeksjon. Men da jeg fortalte om kynnerne sendte de urinen til sykehuset for dyrking. Først da fant de tegn til infeksjon...så man kan altså ha det selv om urinen ser fin ut hos lege/jordmor...

Uansett lykke til videre, og kos deg siste tiden=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...