Superlis Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 er veldig viktig:) Jeg hadde fri fra jobben i dag, mini sov til ni og fikk like godt fri fra barnehgen. Ryddet litt i huset, hengte ut sengetøy for og få det tørket i frisk god luft så dro vi på shopping, koste oss. Handlet ikke så mye, et par "lynet" gensere og en lynetbil også var vi fornøyd. Hjem for og fyre i peisen og lage hjemmelaget pizza til middag. Deilig med sånne dager for liten og stor:) ps.har begynt og trene litt og skal avgårde i kveld:)trallala
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Høres ut som en deilig dag og akkurat sånne dager jeg elsker:-) Kose seg er viktig ja. Altfor mange som stresser i hverdagen og glemmer at man faktisk kan kose seg midt i uka også. Hjemmelaget pizza smaker jo ekstra godt på en torsdag! ps: Du er FLINK altså!!! Jeg gremmes når jeg tenker på trening.....men gidder ikke ha dårlig samvittighet nei...tar meg heller en sjokolade jeg;-DD
Gummelillan Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 Ta en treningsøkt for meg også ;-) Jeg skulle starte opp denne uken tenkte jeg, men det var før kroppen tok av på snømåking... Og nå kjennes det ut som om jeg har vært med i NM i styrkeløft, he, he.
Superlis Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2009 Hehe vi har ikke snø her i vest, så med all snømåkingen dere bedriver så tror jeg dere blir mer veltrente enn meg før våren kommer:))
Gjest Skrevet 23. januar 2009 #5 Skrevet 23. januar 2009 Hørtes ut som en veldig kos dag =) Å trening?? Jeg bøyer meg i støvet for alle dere som har overskudd til å trene =) Hadde noen timer fri på dagen i går.Så jeg fikk handla litt jeg å.Ble litt bukser og slikt til lillebror ja.Gøy var det =)
♥Snulder Skrevet 23. januar 2009 #6 Skrevet 23. januar 2009 Så deilig med slike dager! Jeg jobber bare 50%, så koser meg opptil flere dager i uka med slaraffendager! Minstejenta får alltid tilbudet om å bli hjemme hos mamma da:=)
Erlinda Skrevet 24. januar 2009 #7 Skrevet 24. januar 2009 Hei. Ja det er kost det :-) Det er først nå at jeg kan kose meg med liletuppa her. Den første tiden var det bare skriking, så vi dro som en virvelvind mellom hjem og kiropraktor :-( så ble det kjøp av hus som måtte pusses opp. Det var ikke gjordt en ting siden det ble bygd i 1977, med gamle golvbelegg, vegg til vegg teppe, rosa bad, malt kjøkkeninnredning av plast, knallgrønne vegger og gulvbelegg i gang, ja det så ikke ut. Så jeg og lilletuppa dro hit med en gang vi hadde spist frokost og dro ikke hjem før det var leggetid til kvelds. Der var de 3 mnd borte også :-( Gruver meg som en hund til å begynne på jobb igjen, synes ikke jeg har koset meg i det helle tatt med den lille:-( Det er bra det er noen som får til det :-) Må si jeg misunner deg ja :-)
Superlis Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 24. januar 2009 Huff Erlinda fikk litt vondt av deg:( Permisjonstiden skal jo nytes, trist når den fyker av gårde uten at en får kjenne på kos og glede, håper dere klarer og få til en roliger hverdag nå selv om du snart skal ut i jobb igjen.... Trøsteklem!!
Karomamma Skrevet 24. januar 2009 #9 Skrevet 24. januar 2009 Herlig med avslapping midt i uka!!! Pleier også å ha noen fine torsdager, for det er som regel da jeg har min hjemmekontor-dag. Da koser vi oss leeeenge om morningen og suser til barnehagen litt sent og henter tidlig Vi prøver å få tid til kos på hverdager innimellom, men det er ikke så lett i full jobb. Dagene bare flyr avgårde... Jeg føler med deg, Erlinda! Vi flyttet også midt i min permisjon. Heldigvis ikke til et sted som trengte full overhaling slik som dere, men det var jo først vasking, maling, fotograf, befaringer og visninger og salg av den gamle kåken og så var det overtagelse og oppussing. Vips, så var månedene borte. Vi fikk nå kost oss littegranne da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå