Gå til innhold

Pupper dere babyen i søvn på kvelden...?


Gjest

Anbefalte innlegg

Snuppa her må ha puppen for å sovne om kvelden.... førstemann var også sånn.. men gikk over det også, når han tok sutten ordentlig.. så gleder meg til snuppa tar smokken ordentlig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jepp, pupper og legger, pupper og legger.. han våkner som regel bare minutter etter at jeg har lagt han i senga.. litt slitsomt med all puppinga i flere timer hver kveld. håper han blir litt lettere å legge etterhvert.. han klarer ikke å holde på smokken, han blir bare sint..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først pupp, så ligge litt hos mamma, så får han sutten. Han liker sutten og roer seg med den. Vugger også i vogga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp pupper og legger, pupper og legger her også... Han tar smokk av og til, men av og til brekker han seg voldsomt av den, og blir veldig sint... Jepp denne gutten vet hva han vil;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Jeg har kunnet legge baby i senga si for å sove hel siden vi kom hjem fra sykehuset. Ho får mat, og når ho er mett, så er det rett i seng. Virker som ho sovner bedre alene, for hvis jeg prøver å kose med ho når ho er trøtt, så blir ho skikkelig sinna!! Er avhengig av sutten da.. Men er veldig kry av jenta mi som er så flink og snill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det også pupp, legging - våkning, pupp, legging - våkning en del ganger på kvelden.. Min lille gutt tar heller ikke smokk...så da bruker han vel meg litt som smokk.. Hadde vært kjekt om at tok smokken, men han får det ikke noe særlig til - brekker seg litt han og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammamoms og 05.12.08-jenta

Vi har også vært gjennom den der pupp - legging, og på an igjen!! Hun våknet veldig lett da jeg la henne fra seg.

Men så bestemte jeg meg for å prøve å få henne til å finne søvnen selv, og nå går det MYE enklere å legge henne. I dag ble hun lagt klokka 8 i våken tilstand, og hun klaga ingen ting:) Må det bare vare!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...