Gå til innhold

Jeg har en ting jerg vil vise dere.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var tøft, men jeg tror jeg ville byttet bein på "jordkloden" slik at pynten på støveletten vises bedre. Slik modellen står nå blir glidelåsen mest synlig.

Skrevet

Jeg syns bildet var kjempetøfft. Så kult å bli fotograf da, høres spennende ut!

Skrevet

Fint bilde =o)

Jeg var lærling engang,men kuttet ut da jeg ventet nummer 4. Har lyst til å ta opp der jeg slapp, men vipper mellom to "lyster" for tiden. Bestemmer meg innen høsten ;o)

Skrevet

Kjempeflink du er da:)))) ....enig med blond i at modellen skulle stått motsatt, slik at fremsiden på støvletten vises, på foten som er plassert oppå kloden:)))

Skrevet

Takk, takk:-) Jeg er veldig fornøyd med det selv.

Jeg syns skoene fungerer bra sånn som de er nå. Viss jeg skal ha skoen med pynt på jorden så blir det gjerne litt rotete/mye som skjer der mens der som foten står hadde det kanskje blitt litt tomt. Men ikke fasit svar på det, det er en smaks-sak:-)

Hva er det du vurderer Northern?

Skrevet

Vurderer å bli fotograf. Slipper å gå så mye skole ;o)

Tenkte jo å begynne på College for å bli ultralydtekniker...men det er jo så utrolig mye styr! Først må jeg ta opptaksprøve (og jeg er allergisk mot mattematikk.....!) og jeg må få tak i alle bevisene fra Norge om at jeg har gått skole der, så jeg tror jeg dropper det.

Men jeg får se hva det blir til ;o)

Når minsten begynner på barnehage eller head start til høsten, er det min tur til å lufte meg igjen. Og jeg vurderer derfor å bli fotograf. Har lyst til å starte for meg selv, og har planene klare i hodet. Tenker fremdeles på Old time-opplegg, med bilder som ser ut som de er tatt fra gamle dager, siden vi bor i "antikkens hovedstad". Men det får vi se an.

Tusen tanker som svirrer. Mange planer om ditt og datt... Skal melde meg på et skrivekurs på nettet snart, for jeg har planer om noe helt spesielt der også. Lover meg selv så mange ting, og enkelte ting må man jo bare holde..hehe

Tenkte faktisk å spesialisere meg på svart/hvitt bilder når (OM) den tid kommer. Jeg har en forkjælighet for det. Lærte å retusjere gamle bilder, og legge skygger for hånd, og har lyst til å bruke den teknikken.

Ingen som gjør sånt lengre. Alt foregår på data,men det blir ikke helt det samme.

Jeg spekulerer faktisk på om jeg skal "snike til meg" en jobb som wal-mart fotograf i første omgang...det hadde vært greit, tror jeg.

;o)

Skrevet

Spennende:-)

Jeg vil og starte for meg selv men jeg brennewr mest for mote bilder o.l. Er jo "pensjonert" frisør så ikke så rart at jeg liker den sjangeren best. Har forresten stylet modellen på bildet og selv;-)

Kjempe kjekt med foto uansett:-)

Lykke til med drømmene dine:-)

Skrevet

Hvordan har det gått med de andre oppgavene? Er jo spent på fiskestang-bildet.

Skrevet

Lykke til med dine også =o)

Skrevet

De andre oppgavene har og gått bra. Men mange av de har vært oppbundet til for eks: lys bruk, kamera teknikk o.l.

Fiske bildet var noe jeg sendte med søknaden så har ikke fått respons på det.

Vi får ikke karakterer på noe foreløpig, bare bestått og ikke bestått. Har fått bestått på alt uten problem:-)

Skrevet

Er det ikke litt kjedelig å ikke få karakterer?

Skrevet

Jo, absolutt! Tror vi får karakter til sommeren på det vi leverer inn da. En oppsamling av noen ting vi har gjort fram til da.

Skrevet

kjempe tøft bilde :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...