Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt vondt i magen siden i går kveld. Føles som en slags mageknip på venstere side av magen. Kommer og går. Ikke så vondt at jeg ligger å vrir meg, men mer ubehagelig. Mitt første svangerskap, så jeg vet ikke om dette er normalt. Er også støl og øm på ventre siden av ryggen..

Er i uke 14+3.

Ringte ned på poliklinikken på sykenuset, Drammen, før i dag for å spørre om dette er normalt, ble satt over til gyn. Damen som tok tlf der virket overasket over at jeg kom dit. Men hun skulle be vakthavende lege ringe meg opp senere. Følte meg egentlig dum... Skal en uke til syden på søndag, så vil vite om alt er ok før vi drar.

Noen som vet hva det kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg virker dette som at livmorbåndene strekker seg,eller vokser. Dette er helt normalt og kommer og går gjerne med jevne mellomrom.

Jeg får dette spesielt når jeg reiser meg opp brått eller skal ut av bilen.

Skrevet

Det kan også være relatert til tarmene. Jeg har hatt en del smerter innimellom, som har gitt seg når jeg har fått gått ordentlig på do. Tarmene fungerer jo ikke helt som vanlig når man er gravid, og legen min mente at det jeg hadde var kolikksmerter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...