anjaslilje Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 noen som har den? den virker så stor og fin..
Gjest Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Jeg er veldig fornøyd. (Har kun prøvd bagdelen til nå da) Den er lett å trille, enkel å slå sammen, kjempegrei å komme seg fram i mellom butikkhyller men også på snøføre. Eneste jeg har å utsette på den er at jeg syns det er litt åpent inn i bagen. Jeg bruker ett litt tykt ullteppe jeg bretter for å lage en liten kant sånn at ikke det blåser rett i ansiktet på snuppa. Ja, en ting til: regntrekket er litt trangt, bare såvidt jeg får det på! Å da må jeg bruke makt og virkelig krangle det på plass..., men det kanskje utvider seg litt etterhvert.
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 Har ei flunkende ny stående i gangen!! gleder meg til å ta den i bruk! Den er super, tulla på 2,5 år (ligger HØYT oppe på lengde i forhold til alder) sitter supert i den, har kjempe god plass!! Den er trygg, velter ikke, enkel og manøvrere og veldig lett! Har hatt emmaljunga duo edge tidligere, og den er som en koloss i forhold!! ANBEFALES!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå