skinflash2 Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Hei Første gangen jeg skriver her. Jeg og min mann har prøvd i over 2 år nå og har begynt med utredning. Det første de tok var spermprøve, og nå har legen sendt mannen min et brev om at han må ringe og avtale tid for å diskutere resultatet. De tok tester på meg også, men har ikke fått svar så regner med at ingenting var galt der. Men nå er jeg bare så kjempenervøs for svaret på prøven for det virker jo sånn på brevet at det var veldig dårlige nyheter! nå er det jo helg også så får uansett ikke svar før neste uke..Vet noen om mulighetene våre nå hvis det er sånn at han har dårlig eller ingen spermkvalitet? Eller er det bare å gi opp for oss nå hvis vi får svaret vi frykter? Håper noen kan svare..
Solisolden Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Heisann! Jeg forstår du blir stressa av dette brevet, det hadde jeg også blitt. Men ta ikke sorgene på forskudd, sædkvaliteten er ikke konstant og kan endre seg over tid. Forbedringer kan skje ved å feks. snu om på livsstil og kosthold (ta vitamintilskudd som feks sink). Jeg kan desverre ikke så mye om dette temaet men fant endel på nett og sender med en link. Ønsker dere lykke til!! http://www.babyverden.no/templates/Article____429.aspx
skinflash2 Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2009 Tusen takk for bra svar og link:) Ser at prøverør også er en mulighet selv om sædkvaliteten er dårlig. Mannen min ringte i dag og forsto det sånn at han kunne få svar over tlf i morgen, så kanskje vi slipper å vente til over helga alikevel. Håper det!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Krysser fingrene for dåkker!! Og om han har noen dårlige svømmere innimellom så er det ikkje det vanskeligste å overkomme Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå