Gå til innhold

Er det normalt å....


lillemeg har fått prinsen sin!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke ha baby rommet klart når du er i uke 33.. jeg verken gleder meg eller gruer meg til babyen kommer.. har liksom ikke gått opp for oss at han kommer snart.. Rommet til babyen blir brukt som oppbevaringsrom for rot for øyeblikket.. alle spør om jeg har handlet inn alt til babyen (har det meste som vi har fått) men jeg har ikke handlet inn en ting til babyen... føler meg som en dårlig mamma allerede...

 

Ligger å tenker på natta at i morgen skal jeg gjøre rommet klart men når dagen kommer så har jeg ikke energi.. og typen virker heller ikke til å bry seg :S

 

uff sorry klagingen min!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 36 og har fortsatt babyrommet til oppbevaring :oD Det skal males (er rosa nå etter førstejenta vår) men det tar vi til våren/sommeren når det kan luftes bedre (han kommer å sove på vårt rom den første tiden uansett), men må få vasket madrasstrekket, dyner og pute snart. Og lufte madrassen en dag på terrassen... Fikk endelig rota meg til å sette på en maskin med tøyet etter storesøster som kan passe til en gutt, så kanskje jeg orker dynene i morra? Må få tak i tennisball først forresten, og kjøpe ny overmadrass...

Skrevet

godt å høre at det r flere enn meg, ja han skal jo ligge på rommet vårt den første tiden.. nå roet jeg meg veeeeldig :) hehe...

 

hehe tennisball faktisk? :P ehehe

Skrevet

Haha, ja det så kanskje litt malplassert ut, men det er til å vaske sammen med dynene så ikke fyllet klumper seg (+ i tørketrommelen) :oD

 

Og klesvask og handel (kan handle mye på nett - salg er det også nå) går fort når man først er i gang - trenger jo ikke kjøpe full garderobe før h*n har kommet ut heller. I verste fall får gubben din ta det mens du ligger på barsel, hehe :o)

Skrevet

Er det bra og vaske dyner med tennisball eller? og åssen vaskemiddel og slik bruker du på baby tøy og senge tøy og slik?

 

Ja har nok det aller mest nødvendige til han akkurat nå.. men er jo alltid noe som mangler :)

 

 

 

Skrevet

Jepp. Joggesko kan også brukes, men det gjør jeg ikke med babytingene siden joggeskoene mine i det minste burde vaskes en runde alene først for å bli kvitt muggosten oppi *fnis*

 

Bruker helt vanlig vaskemiddel til babytøyet (blenda sensitive) og mykningsmiddel (gul my) og så tørketromler jeg etterpå siden jeg hater å henge på tørkestativ. Mange anbefaler jo neutral-produktene også siden de ikke har parfyme og sånn, men hos oss har ikke mannen reagert noe bedre eller verre på neutral så da tar jeg noe som lukter litt friskt, jeg :o)

Skrevet

Men nye, ubrukte dyner trenger du ikek vaske da (jeg gjorde i alle fall ikek det til nr 1) - jeg vasker dem bare nå siden de har vært brukt.

Skrevet

Kan ikke tenke meg at du er alene ... =)

 

Rommet til babyen er foreløpig laaangt ifra ferdig.. jeg har begynt sånn smått og rive tapeten av veggene.. Men ting tar tid med lite energi.. + at jeg føler at jeg fortsatt har kjempegod tid .. hehe..

 

Kjenner jeg meg selv rett så kommer nok ikke rommet til og være fredig innen babyen kommer heller.. Hun skal jo uansett sove en liten stund inne på rommet våres.. Mini sov i 3 mnd inne på rommet våres.. Så har jo gooood tid.. Har ikke kjøpt inn noe særlig annet heller igrunn.. Har jo mye fra sønnen.. Handlet inn noe klær .. Men må nok på en liten utstyrsrunde etterhvert siden det er jente på vei denne gangen.. Ikke la deg stresse.. Ta alt i ditt tempo.. Du har fortsatt tid..

 

Jeg er forsåvidt bare i uke 27 da.. Men allikevel.. Jeg er nok ikke mye lenger i uke 33.. hehehe.. =)

Skrevet

Hihi.. vi har nettopp flyttet oxo så alt står på hodet her :P men tenker litt sånn at så lenge han har et sted og sove og tøy å ha på og får det han trenger så er det det viktigste... men merker jeg begynner å få litt panikk :P men det kommer seg nok etter hvert :P

 

skal ta å handle inn litt nøtralt vaskemiddel og slik og begynne å vaske tøy og dyner og slik.. og gå til innkjøp a en tennisball :P hehe. tar ikke sjansen på joggesko jeg heller...

 

alt er liksom så nytt for meg og typen.. jeg fant ut jeg var gravid 4 uker etter jeg møtte han og det var ikke akkurat planlagt så tror ikke det helt har gått inn for noen av oss 2 enda...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...