Norwegian by injection Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Synes hele vaskerommet mitt lukter kattepiss, æsj!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Du tenker på av typen som faktisk dreper tisselukta, eller som lukter godt i seg selv? Da vi brukte kattesand syns jeg den som het Catsan (blå greie kjøpt i vanlig dagligvare men noe dyrere enn mange andre) var den som tok det best. De billigste kunne jeg like gjerne erstattet med hagejord mtp lukt... :o/ Men helt tar det det ikke...
Sivalur Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 Fantes en tidligere med furulukt, den var i en grønn pose. Var kjempefornøyd når jeg brukte den, men plutselig fant jeg den ikke i en eneste butikk lenger... har ikke funnet noe bra alternativ siden dessverre...
Shabby Cheap Chic Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Det lukter ikke mye av de du får kjøpt i dyrebutikken da...
Norwegian by injection Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2009 Takk for svar. Jeg tenker kanskje det fantes en med litt parfyme eller noe sant, men det er kanskje ikke så bra for pus? Hva med de krystallene? Jeg har sett litt på de i dyrebutikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå