Gjest Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Har lovd å være fru postitiv, men jaggu holder det hardt nå. Har 3 unger hjemme fra skole/barnehage og minstemann er skikkelig tett så har 4 syke unger og selv har jeg vært sengeliggende i 3 dager, første dagen jeg har orka å gjøre mer enn å gi mat og bytte bleie,er idag... Kårer meg selv som dibs dårligste mor, mens jeg NYTER at ungene spiller tv spill/nintendo ds eller pc spill...
Superlis Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Jeg vil garantert ikke bytte, tør ikke engang si det for da er jeg sikker på at vi får alt vi ikke har hatt i vinter, men alt vi har slitt med denne vinteren er litt forkjølelse;) Stakkars deg,er pyton og være syk med syke barn, du er garantert ikke noen dårlig mor, noe må en gjøre for og overleve vet du!! Sender deg en god bedring klem!! Håper dere snart er frisk igjen alle!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 Jeg vil heller ikke bytte. Synes det holder med en syk en av gangen jeg! Å ha 3 syke barn mens man selv også er syk er jo bare helt grusomt da! Uff, håper det går over like plutselig som det kom og at dere slipper unna mer gørr og basiller resten av vinteren!!! God bedring til alle sammen og du, la de spille tvspill om de synes det er greit:-) Hadde jeg gjort også, garantert!
Gjest Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Så ekle dere er vil dere ikke bytte ??? Ja ,idag er det latskapen lenge leve dag. Meeen jeg må innrømme at hodet begynner å bli skrullete etter noen timer med gitar hero spilling her, gutta boys spiller hver sin gang. Takk for god bedrings hilsen, er bedre enn i går, det går rette veien :0)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. januar 2009 #5 Skrevet 22. januar 2009 Øreklokker eller sov i ro anbefales på det varmeste til alle småbarnsforeldre:-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå