lillejentavår09 Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Noen som har gode råd og/eller erfaring?
Heidimoren Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Vi har den som man får gratis i Reflex butikkene. Den virker grei. Hadde den stående på varmekabler, med besjebleier i, i to uker (hadde besøk av folk mad baby så vi testet den ut, men glemte å tømme den)... Ikke lukt i det hele tatt, hverken underveis, eller når vi tømte den. Eneste jeg er litt skeptisk på, er "lukkemekanismen" på toppen. Bleien må liksom presses ned i posen. Noen skikkelig fulle bleier kan vel muligens føre til en smule ubehagelig opplevelse...?? Hvis man presser hardt og det renner ut på siden av bleien...Har ikke prøvd da, så snakker ikke av erfaring.
Mayken Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 Angle care heter den vi får gratis på reflex butikkene. Jeg er veldig fornøyd med den, minimal lukt, kjenner så og si ingenting når man skal tømme den heller i forhold til mange av de andre. Lukkemekanismen på toppen er ikke noe problem, har brukt den til snuppa i over et år og aldri hatt uhell med fulle bleier. Skal snike til meg ei slik bøtte til nå til neste mann, de sa i butikken at det ikke var noe problem å få en til til neste unge.
Heidimoren Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Så bra! Var litt spent på akkurat det med lukkemekanismen. Kjekt å høre erfaringer fra dere som har prøvd den ut. Tror også denne typen er mye bedre enn de man snurrer på toppen for å stenge for lukten. De blir så mye styr når de skal tømmes +at det ser ut til å gå langt mer pose til den som snurres. De er jo ikke akkurat billige de posene...
Vinden blåser Skrevet 22. januar 2009 #5 Skrevet 22. januar 2009 Frykter jeg kan høres litt negativ ut nå,men jeg syntes de bleiebøttene man får på reflex var noe skikkelig tull og tøys.. (mannshit som vi sei her i nordnorge) Den lukkemekanismen får jeg fnatt av hver gang jeg skifter bleie på ho. syntes det er rett og slett ekkelt! her blir jeg å kjøpe meg en sangenic bøtte på sikt..hadde det til storebroren,og den elsket jeg...(har slik snurrefunksjon..) for å spare på posen valgte jeg bare å la være å snurre med mindre det var bæsjbleie..funker knallbra! ingen lukt,og jeg slapp å stå å presse på fullebleier...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå