Gå til innhold

Må få skryte litt av svigermor!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er her som stand-by barnevakt hele denne uka. Har tatt seg ferie fra jobben og greier. Nå har hun bakt en dobbel porsjon boller med sjokolade i til oss som vi kan fryse ned og servere gjester. I går bakte hun dobbel porsjon av horn med mandelfyll... Nyyydelig!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så heldig du er =)

Godt å høre =)

Skrevet

Så snill hun er :) Du vil ikke låne henne bort en gang i blant da, du kan GJERNE få min svigermor:P

Skrevet

Hehe, kan låne henne bort de gangene hun irriterer meg (svært sjelden mao)..;)

Skrevet

så snill hun er :)

min svigermor er også kjempegrei om dagen. Vi er midt mellom to hus (snart på vei inn i det vi har restaurert ) og hun vasker ned alt i nye huset og har sagt at HUN SKAL vaske ned det gamle vårt også selvom jeg enten har babyen inni magen og kan gjøre det selv eller kanskje har født (da er vel ikke nedvasking det øverste på lista)

Skrevet

Så heldig du er! Drømmesvigermor! Min er ikke akkurat slik dessverre.

Skrevet

Så snill hun er :):)

Jeg er like heldig som deg og elsker min svigermor over alt på jord :):)

Skrevet

Så heldig du er :)

Må innrømme jeg savner å ha kontakt med x-svigermor nå, hun var også helt fantastisk herlig!! :)

Skrevet

Så heldig du er.. =) Svigermor mi er også helt hærlig.., men desverre veldig syk nå..

Jeg spurte da isteden mine foreldre om de kunne være disponible til og passe mini mens jeg var på fødestuen.. De timene fødselen tok.. Ja det var ikke noe problem det.. Med mindre de var på jobb eller hadde tenkt seg avgårde rundt de tider da.. Ahh.. Jeg ender vel opp med og måtte føde alene uten mannen tilstede tenker jeg.. hehe.. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...