lykkelig-mamma:-) Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Noen som har opplevd å "blø" litt lyserødt/brunt et par dager etter antatt unnfangelse??pluss litt mensmurringer?? Positivt eller negativt dette tror dere??Håper på svar:-)
lykkelig-mamma:-) Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 22. januar 2009 OPPLEVD skulle d stå..he he
Juni prinsesse Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Tror det rette svaret på dette er at de fleste her har opplevd dette... ;o)
koala Skrevet 22. januar 2009 #5 Skrevet 22. januar 2009 eggløsnings blødning, jeg pleier ha det nesten hver syklus. Har dere hatt sex et par dager før eller nærmere så er jo sjansene gode
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå