Trulte76 Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 lillegutt er 5 mnd og liker ikke så godt å ligge våken i vogna. Sovner som regel når vi triller, men blir fort utålmodig når han våkner. Skal jeg på shopping må jeg ha med ei venni, så bytter vi på å trille tom vogn eller bære han. Gleder meg til han kan sitte i vogna, blir sikkert bedre for da får han se.. Så når kan han det? trur jentene mine var 7mnd..
tertilus Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 vår gutt var seks mnd. da vi skifta til sportsvogn.
Gjest Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 Vi bytta til sportsvogn for ca 2 uker siden, da var jenta vår 5 mnd. Årsaken var at bagvogna var gammel og dårlig, og istedet for å kjøpe ny bagvogn kjøpte vi heller sportsvogn. Sportsvogna (GT Safari) har tilnærmet full liggestilling, så hun ligger fortsatt i den. Men så er hun også fortsatt strålende fornøyd med å ligge! Hun sitter ikke helt av seg selv ennå, men det er visst heller balansen enn musklene det skorter på. Men altså; så lenge du kjøper en sportsvogn med full liggestilling kan det neppe skade. Da kan du jo i det minste la barnet ligge helt når det sover. Jeg ville byttet nå, spesielt ettersom at han ikke liker å være våken og ligge i vogna lenger. Da får dere det nok myyye triveligere med sportsvogn!
Isabella12 Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 4 1/2 måned; hs og lege sa det var helt greit.
Tredjemann på vei :D Skrevet 22. januar 2009 #5 Skrevet 22. januar 2009 Førstemann fikk sitte litt i vogna fra han var 5-6 mnd gammel, og til vesla her fjerna vi bagen da vi måtte frem med voksiposen (ca. 5 mnd). Men hun har alltid vært fornøyd med å ligge i vogna hun da, så hun fikk ikke sitte noe særlig før nå etter jul da hun var 7-8 mnd. Men du kan jo la han ligge på magen i bagen og titte rundt mens du er på shopping..? Kan trygt bruke sportsvogn allerede, men ville prøvd med halvveis sittestilling først slik at du ser om han faktisk er sterk nok i ryggen til å sette seg helt opp selv. Også kan han bare legge seg bakover selv, om han blir sliten.
Slæsh84 Skrevet 22. januar 2009 #6 Skrevet 22. januar 2009 Nå i jula bytta vi Bugaboo C bagen med sportsdelen. Snuppa var 7mnd,men ikke fordi bagen var for liten,men pga hun bare ville opp å kikke... Har det topp i sportsdelen nå
lillefot Skrevet 22. januar 2009 #7 Skrevet 22. januar 2009 Her var bagen for liten da hun var litt over 3 mnd. Har Brio kombivogn, og der er bagen veldig liten. Har gått veldig bra med sportsdelen. Da hun var ca. 5,5 mnd fikk hun sitte litt i vogna når vi var ute på tur og hun våknet. Nå er hun snart 7 mnd og storkoser seg. Får følge med på alt.
Trulte76 Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 22. januar 2009 han har ikke så mye å gå på lengre oppi der, snart vokse ut av den, så da trur jeg nok jeg skal ta av bagen å sette på sportsdelen. og den kan legges flat.. takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå