Gå til innhold

Hvor mye hadde dere ville batelt for denne vogna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Teutonia mistral 06 modell. Brukt i 2 år til et barn, stått lagret innendørs ett år. Medfølger, regntrekk, myggnetting, soft bag, vindtrekk, fotpoose og lammeullspose. Vogna er pent brukt og har ikke skader av noe slag.

Hvor mye ville du betalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet jo ikke hvordan den ser ut .. Så vanskelig og si.. Avhengig av farge blant annet.. Hvor slitte hjulene er og om det er noe falmet.. Men ca 1500.- tenker jeg..

Skrevet

Den er svart og grå, ikke falmet, du ser at hjulene er brukt, men ikke veldig slitte!

Skrevet

1500.- er ca prisen jeg hadde gitt .. Pga det er så mange vogner der ute nå.. Og stadig vekk så kommer det vogner som spriker så vanvittig i pris.. Og ser at vognene som ligger til halv pris gjerne står lenge mens de som legger de ut ganske så lavt for solgt med en gang.. =)

Skrevet

ville da betalt mere enn 1500 tror jeg...var jo softbak og lammeullspose med også.... hvis vogna er fin ville jeg strukket meg til halv pris av vogna jeg.

Skrevet

Men utifra prisene som det ser ut på finn.no så ville jeg lagt meg på 2500.- .. =)

Skrevet

Synes det er fryktelig vanskelig å bestemme meg for pris, vil jo få solgt den da, betalte 6500 for vogna + 1300 for lammeskinnsposen... Men er vel bedre å begynne litt høyt også heller sette ned prisen kanskje? Er jo en knallgod vogn. Begynne på 2500 da kanskje, og heller sette ned hvis jjeg ikke får solgt?

Skrevet

Kanskje 3000.- med lammeskinnsposen da.. Så ikke at du hadde med det... Men nå somd et heller nærmer seg sommer så hadde jeg spurt om og få kjøpe den uten.. Og da til 2500.- .. =)

Gjest Nydelige Christina&Nathalie
Skrevet

1500kr

Jeg fant en slik vogn selv, brukes mest som tur vogn til eldste da.

Den kostet meg 350kr på fretex!! vogen ser kjempefin ut, den er uten noe tilbehør da, kun sånn vindtrekk:)

Skrevet

Hadde solgt vogna for 2000 kr og solgt posen for seg til 600 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...