mamma sin kompis Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Betaler man for hele studiet med en gang eller betaler man for hvert kurs man tar i stuidet? Vet at man kan ta det på avbetaling, men det er ikke det jeg spør etter. Dumt å betale 24000, og ikke klarer å fullføre hele....
* 5 om dagen * Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 man betaler alt med en gang,eller inngår avdrag ordning..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå