2 smågull og en sprie på vei.. Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Nå er det to uker siden jeg bestillte derfra, har blitt trukket for varene men jeg har ikke fått noen varer i posten. De svarer ikke på mail og ikke på telefon. Jeg synes dette er frustrerende!!!! Håper at noen har bedre opplevelser med dem, da får jeg et håp om å få klærne eller pengene tilbake
Carta Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Har aldri handla derifra, men har du ikke fått et sendingsnummer på pakka? Sånn at du kan spore den på posten?
Synnøve_Solbakken Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 Handla der for noen mnd siden, pakken kom lynraskt Tok 2-3 dager fra jeg bestilte til jeg fikk den i postkassa.
spirrevirrevipp Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Uff, jeg har ikke så mye positivt å komme med dessverre. Kjøpte fra dem for 2 år siden og siden de var utsolgt for en av varene jeg bestilte sendt hun noe helt annet ( i håp om at jeg ville ha det istedenfor- uten å høre med meg på forhånd) Jeg returnerte den og skulle få tilbake penger. Har ikke sett noe til det- 2 år har gått....sukk.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå