Heidi_84 Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Vi fikk en sånn en til jul.. Er kjempe fornøyde.. Liker denne mye bedre enn voksi.. Sønnen vår er mye varmere i denne og den er ekstra lang. Fikk beskjed på babyshop om at denne var best i test og kjempe bra pose.. Leste akkurat ett blad om at denne kom dårligst ut i test med terningkast 1. Var helt udugelig.. Kunn at ungen holdt seg varm som var positivt med den. Tok fyr i løpet av sekunder osv. Ble litt skremt av det, men har jo ikke tenkt å ha den i nærheten av flammer heller da, men.. Hva mener andre om denne ? http://www.babyshop.no/wsp/babyshop/frontend.cgi?func=frontend.show&func_id=27693&template=product_info&open=955
heisand? Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 u/t litt artig vi har samme navn og fødselsår
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 VI har den samme bare med lammeskinn i ryggen og er kjempefornøyd. Lar meg ikke skremme av at den kom såpass dårlig ut i test så lenge det er den (av den og voksi) som har fungert best i praksis (ta barn inn og utav, tar lite plass i vogna + holder barnet mitt varmt og ikke klamt) hos oss. Får trekk for at den ikke er vanntett heller, men jeg bruker da alltid regntrekk på vogna uansett, feks.
Heidi_84 Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2009 ja jeg å bruker alltid regntrekk og i bhg står de under tak så det er ikke nødvendig.. Jeg er ihvertfall kjempe fornøyd med posen og sønnen vår ligger bedre og ikke så klumpete som det blir i voksi'n.. Sover nok mye bedre i den å virker det som.. Har vi samme navn og f.dato altså ? hehe..
Sivalur Skrevet 22. januar 2009 #5 Skrevet 22. januar 2009 Vi har hatt den posen i to år og er kjempefornøyd. Pleier aldri å stå i nærheten av vogna hvor den brukes med hverken flammekaster eller fyrstikker, og hvis det regner står vogna under tak, eller om vi er ute og går så har vi regntrekk. De får jo forskjellige utslag på disse produkt-testene alt ettersom hvilke kriterier de setter, denne gangen var det tydeligvis mest fokus på brannsikkerhet.. må innrømme at jeg har aldri hørt om en unge som har dødd eller blitt skadet av at vognposen ble overtent på et blunk...
Heidi_84 Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. januar 2009 kunn at posen holdt på varmen som var så flott.. vasking var elendig og den var ikke vanntett osv.. men det er jo ikke voksiposen heller egentlig.. men vi fortsetter å bruke den vi siden vi er så fornøyd og ser ut til at sønnen vår liker den godt også..
Sivalur Skrevet 22. januar 2009 #7 Skrevet 22. januar 2009 Fikk ikke helt med meg hva de sa om vasking, men vi har ikke vasket den så mange ganger (har aldri gulpet eller noe i den) og når vi har vasket den så har vi vasket på ullprogram med milo, og tørket i tørketrommel med tennisballer etterpå, da har den blitt god som ny. Vår gutt elsker å ligge i den posen, han koser seg ute i vogna. Han er en liten sovegris!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå