kei80 Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Eller er slik at man lekker flere ganger daglig hvis det først er fostervannslekkasje? begge gangene skjedde mens jeg sov på dagen(igår og i dag)
treningsberta Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 hvis du lekker fostervann kommer det jevnt hele tiden - det sa hvert fall jm til meg. Så dersom du ikke har det rennende, er det mest sannsynlig noe annet. Jm sa at utflod på slutten av svangerskapet ble ganske tyntflytende, og kunne samle seg i skjeden når man lå, slik at det virket som om det kom mye på en gang når man reiste seg. Kanskje det som har skjedd med deg? Fostervann lukter hvert fall ikke noe, så det er jo en sjekk du kan gjøre :-)
treningsberta Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 hvor langt er du på vei forresten? Før du er i de siste ukene før fødsel (uke 37-38 eller senere tror jeg) er det fare for at navlestrengen kan komme i klem hvis det er fostervannslekkasje fordi det da blir trangere enn normalt i magen. Hvis det er det du har, bør du få det sjekket av en lege... Ring evt føden. Og lykke til:-)
kei80 Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2009 Tusen takk ringte jordmor og hun sa det samme som deg med tyn utflod.Er 34+4,ringer hvis det blir noe mer. Lykke til videre i graviditeten din
Hakkamella Skrevet 22. januar 2009 #5 Skrevet 22. januar 2009 JM sa til meg i går at den 'splatten' jeg følte natten før nok hadde vært tynn utflod. Jeg trodde det var vannavgang, men det var bare en splat liksom og ikke mer enn knapt et eggeglass. Kan også være urin du lekker. Kjenn etter på lukten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå