Gå til innhold

Sier vi kan vente litt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min vil ikke ha barn enda.. Han er 37år! Vi har vært sammen i 7år. Er det noen som har noen råd hva jeg bør gjør? Jeg ønsker meg veldig et barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert kjekt å bli far i en alder av 40, gråhåret og sliten...

Skrevet

Ja, da er det på god tid... :)

Hva med å spørre han hva han legger i "litt"? :) Hadde jo vært fint å fått en dato kanskje?

Skrevet

Jeg er 33år. Har tenkt på å gjøre det slutt men litt vanskelig siden vi har vært lenge sammen. Tror ikke jeg får noen dato hvis jeg spørr. Det med barn har vært tema i 1 og et halvt år.. hvor lenge skal jeg vente? Han vil kjøpe ny bil og var veldig opptatt av det med barneseter hehe jeg spurte hvorfor han tenkte på det og gjorde meg likegyldig sa til han: Vi har ikke barn. Da sa han at han ville ha det i fremtiden.. Når jeg sier at jeg vi ha minst et barn så legger han til: med meg.. Frekt, siden han ikke er klar.. Hva tror dere? Kommer han til å snu snart? Føler jeg har vært så tålmodig..:-(

• 2 uker senere...
Skrevet

Når han på eget iniativ snakker om barnesete i nye bilen viser det jo at han tenker på temaet barn. Menn tenker ofte endel før de handler. Så kanskje han blir klar snart? Jeg ville sagt ifra at dere ikke har så godt tid lenger. Din biologiske klokke tikker jo. Så for hvert år er det vanskeligere og vanskeligere å bli gravid.

Lykke til med overbevisningen. Og ja- når dere har vært sammen i 7år og du nå er 33år gammel så har du vært VELDIG tolmodig. Nå er det på tide at mannen din tenker litt på deg/å stifte familie...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...