Gå til innhold

Hvilken rente har dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har litt under 1 mill i lån, rente på 5,2. Venter på tilbud fra banker nå. Vurderer å skifte. Hva har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mye renta er kommer vel an på hvor mange % belåning på huset dere har.. Vi har faktisk 97% av markedsverdi og har bare 4.9% i rente...

 

Men det var en julegave fra banken som jeg aldri hadde ventet meg.. Og vi hadde/skulle egentlig hatt 7.9% iforhold til låneprosent.. =)

Skrevet

vi har 1.1 mill i lån og den nominelle renta er nå 4.65, husker ikke helt hva det var i effektiv, vi får ny nedbetalingsplan i posten en av de nærmeste dagene. Vi har siden desember gått ned 2000 i måneden. Det er deilig!

Skrevet

Lånet er forresten på 1,4 mill.

Skrevet

Er bra forbanna på banken for tida, så blir nok et skifte om de ikke hoster opp et godt tilbud.

Skrevet

Vi har 5,25 i Skandiabanken på 60%.

Skrevet

Vi har Sparebank1 SR-bank. Lån på 2 mill, og 100% finansiering, førstehjemslån. Renta er nå 4,95 eller 5,05. Nettopp satt ned, så husker ikke heeeeeelt. Men betaler nå ca 11 500 i måneden, og betalte 15 500 da den var på topp i oktober. DIGG!

Skrevet

Dnbnor 2,8mill i gjeld rente på 4,60%

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Postbanken, førstehjemslån og har lånt 100%. renten er under 5 nå ihvertfall, husker ikke nøyaktig. veldig fornøyd :-)

Skrevet

Vi har ikke så mye gjeld, og er godt innenfor 60% av boligens verdi. Hadde tidligere førsthjemslån om gir bankens billigste rente. Har også like lav rente på lånet nå som vi har gått over på flexilån. Tror (hvis jeg ikke husker feil) at renten er på 4,70% (om det ikke er en nedgang som har gått meg hus forbi her...hehehe....)

Skrevet

4,95 i rente. Lån på ca. 1,4 mill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...