mastermind Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Vi har litt under 1 mill i lån, rente på 5,2. Venter på tilbud fra banker nå. Vurderer å skifte. Hva har dere?
Bring_it_on!!:)) Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Hvor mye renta er kommer vel an på hvor mange % belåning på huset dere har.. Vi har faktisk 97% av markedsverdi og har bare 4.9% i rente... Men det var en julegave fra banken som jeg aldri hadde ventet meg.. Og vi hadde/skulle egentlig hatt 7.9% iforhold til låneprosent.. =)
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 vi har 1.1 mill i lån og den nominelle renta er nå 4.65, husker ikke helt hva det var i effektiv, vi får ny nedbetalingsplan i posten en av de nærmeste dagene. Vi har siden desember gått ned 2000 i måneden. Det er deilig!
mastermind Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. januar 2009 Er bra forbanna på banken for tida, så blir nok et skifte om de ikke hoster opp et godt tilbud.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 22. januar 2009 #7 Skrevet 22. januar 2009 Vi har 5,25 i Skandiabanken på 60%.
LilleBjella Skrevet 22. januar 2009 #8 Skrevet 22. januar 2009 Vi har Sparebank1 SR-bank. Lån på 2 mill, og 100% finansiering, førstehjemslån. Renta er nå 4,95 eller 5,05. Nettopp satt ned, så husker ikke heeeeeelt. Men betaler nå ca 11 500 i måneden, og betalte 15 500 da den var på topp i oktober. DIGG!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. januar 2009 #9 Skrevet 22. januar 2009 Dnbnor 2,8mill i gjeld rente på 4,60%
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 22. januar 2009 #10 Skrevet 22. januar 2009 Postbanken, førstehjemslån og har lånt 100%. renten er under 5 nå ihvertfall, husker ikke nøyaktig. veldig fornøyd :-)
ULriKke73 Skrevet 22. januar 2009 #11 Skrevet 22. januar 2009 Vi har ikke så mye gjeld, og er godt innenfor 60% av boligens verdi. Hadde tidligere førsthjemslån om gir bankens billigste rente. Har også like lav rente på lånet nå som vi har gått over på flexilån. Tror (hvis jeg ikke husker feil) at renten er på 4,70% (om det ikke er en nedgang som har gått meg hus forbi her...hehehe....)
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 22. januar 2009 #12 Skrevet 22. januar 2009 4,95 i rente. Lån på ca. 1,4 mill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå