Gjest Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Bortsett fra søvn...det er mangelvare (og grunnen til at jeg ser ut som en panda om dagen) Men ellers tar jeg i mot alle tips Kjerringråd, sminke-tips, kremer osv.
cherry coke Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Drikk mye vann og kjøp deg en god consealer=)
Gjest Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 En concealer!!! feks. Flassh Retouche fra Lancome!! kjempe bra. Den koster ca.300kr men er super drøy.. Tror jeg har den nesten ett år.
Masaili <3 Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Jan Thomas anbefalte vel hemmoroidekrem så jeg på tv en gang... aldri prøvd, men kanskje det funker??
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 22. januar 2009 #5 Skrevet 22. januar 2009 Nå høres det vel ut som jeg er MaryKay konsulent, men det er jeg altså ikke! Hehe.. Men MaryKay har en super øyekrem som har hjulpet meg og mine mørke ringer under øynene!! Den heter Mary Kay Indulge Soothing Eye Mask, og er topp!! Jeg er blå under øynene selv om jeg sover mye, så her er kremen hellig!! Panda tiden min er over!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå