Gå til innhold

DENTINOX- Erfaringer anyone??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, overskriften snakker vel for seg selv. Kan bare legge til at hun er litt mer enn 5 måneder og ser ut til å klø voldsomt i munnen til tider. Ligger og gaper høyt og lager mmmmmmm-lyder når jeg klør henne med fingeren.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis hun skriver vile jeg kanskje brukt det, men det fungerer så dårlig at det nesten ikke er vits. Brukte det før soving hvis tennene plagde ungene.

Skrevet

Vi har brukt dette på vår lille, da var han omtrent samme alder. hjalp veldig godt på han :D jeg tok litt på fingeren, å masserte det inn der tannen var på vei ut, mini syntes dette var kjempe godt. Gjorde det før han la seg, og på morgenen + engang i løpet av dagen.

Brukte det også på meg selv faktisk, da jeg var plaget med en visdomstann som skulle bryte seg igjennom, og det hjalp bra :D

Skrevet

Jeg synes det virka veldig bra. Brukte det fra 4-5 måneder når jeg så han kødde og tok seg veldig i munnen. Tok på fingen og smurte på. Lindret veldig for Jonas hvertfall- men kansje ikke for alle?!

Skrevet

Ja, det er plutselig blitt så vanskelig å få sove. Hun sov veldig godt før. Nå er det mest tull. Ikke skriking, men ligger og tygger på baksiden av smokken osv. Festlig ja... = )

Skrevet

Synes ikke det hjalp stort påde tre eldste mine. Skader ikke å prøve da:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...