Gå til innhold

Barnevogn og Bilsete..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må snart begynne å tenke på å kjøpe Vogn g sete..

Men - er det noen som har noen anbefalinger?

Det er ALTFOR mye å velge i.. Er akkurat som ungene, skulle helst hatt bare 3 ting å velge i.. Mye lettere..

Hjelp meg med noen tips da:)

Vil gjerne ha en vogn som har stor bag, gjerne kombi eller duo, lett å legge sammen, ikke så tung at jeg svetter av å løfte den inn og ut av bilen, og den trenger ikke koste titusenvis.. :)

Sete vil jeg ha med isofix base.. Eneste kriteriet egentlig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan anbefale TFK jogger twist, med maxi cosi sete eller bebe comfort high trek. Vi endte på den siste. Men kun pga at vi fikk tak i denne brukt. Litt billigere:)

Begge disse er trehjulinger med store bagger men lett å legge sammen samt at understellet nesten ikke veier noe. Tar liten plass. Eneste som tar plass er bagen... Bebe comfort sin kan brukes som sikkring i bil i tillegg. Og på begge går det ann å bruke bilsetet på understellet:)

Skrevet

Hvis du vil ha stor bag så må du ihvertfall velge duo og ikkje kombi. kombi har jo mindre bager som man legger inni sportvogndelen mens med duo får man delene kvar for seg.

Sjølv har eg emmaljunga duovogn og graco sete med base.

Skrevet

Takk for tipsene... Kjekt å få forskjellige meninger:)

Skrevet

Ta en titt på barnevogndebatten. Der er det mange som har peil. Den involverer også forumene for de som allerede har fått barn :)

Alt kommer jo an på hvilke behov du har - om du bare skal trille i byen eller bare på landet. Om du skal ta mye kollektiv transport eller trenger noe som tar liten plass i bilen...

Vi går for TFK Joggster Twist som anbefalt over her... Kjempefin for de som er litt i marka, men også i byen. Og blir liten når man slår den sammen og funker til ungen er ferdig med vognstadiet. Sier de da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...