Gå til innhold

Noen juni/juli manmaer som vil på kafe i trondheim? :)


Ada

Anbefalte innlegg

Jeg er ei 29 år gammel førstegangsfødende med termin i slutten av juni 09. Jeg bor for tiden sentralt i Trondheim, men flytter til Oslo i juni. Finnes det noen kommende mammaer som vil bli med meg på kafebesøk eller lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er med!

 

Ble syk før det forrige treffet, så vil veldig gjerne være med nå! Må være på ettermiddag/kveld for min del, da kan jeg stort sett når som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig! Mammai18 og Streken09 er også interessert i å bli med på kafe, så da er vi jo en hel liten gjeng;)

Hvor bor du og hvor gammel er du? Passer det for deg en formiddag i neste uke?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Så trivelig at du vil bli med!:) Det går sikkert fint å finne en dag der man kan møtes på ettermiddagen også. Hvor bor du og hvor gammel er du?

 

Ha en fin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er 23 år, og bor på vikhammer jeg da!! jeg har et par ting jeg må på neste uke, men håper dere velger et tidspukt som ikke kræsjer..!! ;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Så koselig at det er så mange som vil bli med.

Siden det var noen som bare kunne møtes på ettermiddagen, foreslår jeg å møtes på Bær og Bar på Torsdag 29 januar klokken 17.00.

Håper dette passer for flest mulig av dere. I såfall, si ifra snarest mulig så kan jeg eventuellt reservere bord til oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempearti at så mange vil være med! Jeg reserverer bord til oss imorra, men jeg tror ikke de er så veldig harde på om det kommer en fra eller til så lenge vi ikke reserverer noe mat.

Gleder meg til å treffe dere alle! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke til å bli med denne gangen, for jeg er alene med 2-åringen hele uka. Men neste treff SKAL jeg få med meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som kjenner hverandre fra før her?

tror ikke jeg kjenner noen, hehe

 

hvor gamle er dere?

 

jeg er 25 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vært på treff med Trultina78 en gang tidligere, ellers kjenner jeg ingen fler..! jeg er 23 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg reservert bord til oss på Bær og Bar på (førstkommende) torsdag 29/1 klokken 17.00. Bordet er merket "sommermager".

Gleder meg til å treffe dere:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med! Venter en liten gutt den 17 juni...er 23 år...men ettersom du har reservert bord allerede,kanskje jeg er litt seint ute ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det er bare å slenge seg med! Vi har jo ikke bestilt noe mat, så det er jo bare å finne en stol til:) Jo flere jo bedre:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...