Gå til innhold

Når hadde DU sex sist? (hehe)

Anbefalte innlegg

Skrevet

En liten morsom tråd jeg syns det var på tide med :P

Her er det dårlig på den fronten, kan ikke huske sist engang... Men er 26 uker på vei, og har i hvert fall hatt sex en gang eller to etter det :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sex? herreguuud...jeg må jo lære alt på nytt igjen...

med andre ord!leeeeeeeeeeeeenge siden. er i u/36

Skrevet

nå måtte jeg faktisk tenke veldig hardt!!

Ikke igår, da var jeg for trøtt... og det var jeg dagen før det også, altså tirsdag..

Så da tror jeg det var mandag! Hvis jeg er heldig... eller var det søndag?

hmmmm...

Og vi er prøvere altså!! sukk

Skrevet

Hvertfall søndag, kanskje mandag..var 3 ganger på søndag. hmmm.. så da kan vi kanskje bare porsjonere den dagen utover uka?

Skrevet

hehe.. Artig tråd:) jeg hadde vel sex sst fredag tror jeg.. å gangen før der var det 2 uker siden sist.. tror jeg holder på å gå på veggene.. litt for sjeldent spør du meg..:(

Skrevet

Mandag :)

Mannen min er i nordsjøen, så etter 14 dager uten han, så blir det endel de 4 ukene han er hjemme ;)

Skrevet

1 mnd siden ca :s Men jeg er skikkelig dårlig da, og mannen min sier at han er ikke så kåt på meg nå :P hehe, ville ikke vært kåt på han heller hvis han spøy slik som jeg gjør hver dag :P

Skrevet

er 5 dager på overtid.. Hadde sex i natt.. Og natten før det.. og natten før det..

Stopper ikke å kose oss selv om jeg har stor mage..

Skrevet

Onsdagsmorgen :) Men er foreløpig bare 14 uker gravid, så foreløpig går det greit :)

Skrevet

Jeg husker faktisk ikke når vi hadde sex sist..hehe.. Det kan være to uker siden, og det kan være tre uker siden..:P

Men i forgårs var jeg "snill" mot samboeren min iallefall;) Jeg hadde SÅ lyst jeg også, men pga sting "der nede" tør jeg ikke ta sjansen..hehe..;)

Skrevet

Her er hun som attpåtil har datoen: 12.6.2008! Eneste grunnen til at jeg husker det er fordi det var offisiell testdato (babyen min er resultat av prøverør). Hadde ikke fått gjort noe i sengehalmen på ei god stund før det pga ekle hormonstikkpiller jeg måtte ta ifbm forsøket, og (som vanlig) så ble jeg jeg kvalm og dårlig rett etter positiv test og da orker ikke jeg noe nærkontakt. Men i løpet av februar blir det nok noe, om ikke annet så i håp om å sette i gang noe (å så lite romantisk, haha).

Og mtp de som liker å ha kommentaren "jeg ser hva du har gjort" på lur, så tenker jeg bare i mitt stille sinn "hihi - du skulle bare visst hvor lite rett du har" i og med at babyen vår ble til sånn som han ble :oDDD

Skrevet

Hmmm.. sist vi fullbyrdet (hehe) var vel lørdag. Men han fikk sin dose kos igår da - han trenger jo ikke ""selv om jeg ikke kan røre bekkenet om dagen ;)

Skrevet

På tirsdag var det vell :) er 35+2 idag, magen er ikke så mye i veien for sex, litt liten mage ;)

Skrevet

Ser det er noen her inne som har det:)

Mannen min "nekter" nemlig etter at han fikk høre at babyen hadde lagt seg med hodet ned!!! Jeg har prøvd å forklare, men til ingen nytte:( Så det blir vel ca 14 dager siden her og sikkert ikke noe mer før om en laaang stund!

Skrevet

Mandag. Har 16 dager til termin, så nå kommer vi nok til å øke aktiviteten igjen ja. Ikke det, har(bortsett fra de 3 første mnd) hatt et "normalt" sexliv. Dvs 3-4 ganger pr uke. Har ikke vært plaga med bekken eller noe da og lysta har faktisk vært større under svangerskapet enn ellers. Flere som har det slik? Har liksom inntrykk av at de fleste nesten mister lysta under svangerskapet...

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Søndag eller mandag tror jeg det var...

Skrevet

hmm.. jeg kan faktisk ikke huske. he he... men tror det var helt i begynnelsen av januar en gang. sexlysten er laber for tiden. har mye halsbrann, sover dårlig om natten,som resulterer i at jeg er trøtt,sur og grinete. stakkars sambo. men men.. all ære til han. har ikke hørt noe klaging. kanskje vi skal prøve å legge oss tidligere i kveld. sex avler sexlyst, så jeg må vel bare ta meg sammen og komme i gang

Skrevet

Småbarnsmor.....

Hmm... når var det sist vi havna i halmen da? Det var vel for 1.5 uke siden.. Noe i den dur. For for 1uke siden opererte jeg vekk mandlene og jeg har gått på paralgin forte siste uken og hatt mye verk, så da har ikke sex fristet..

Og nå når jeg endelig kommer meg og vil ha litt kos,, DA er han for trøtt,,, blæææ.. Men, han pleier ikke være vanskelig å be. Så jeg får prøve igjen litt senere... hehe

Skrevet

Natt til mandag :) Samboeren min dro kl 04 på mandagsmorgen på jobb... Kommer ikke hjem før neste fredag... Gleder meg alt ;)

Skrevet

Mandag

Så fikk han litt behandling på tirsdag;o)

Prøvde meg i går, men da hadde han spist erterstuing på jobb og var skikkelig oppblåst i magen, så da droppa vi det.

Er forresten 36+6. Har egentlig hatt sex jevnlig hele svangerskapet, kanskje ikkel ike mye - men 2-3 ganger i uka hvertfall.

Skal ikke se bortifra at det blir mer nå på slutten, i håp om at noe kanskje skjer..

Skrevet

Huff begynner vel snart å bli en mnd siden. Har bare vært kvalm og kastet opp så det har ikke vært det første som har fristet for å si det sånn.

Skrevet

det er vel nærmere 2 uker siden:( mannen er på båt:(

Skrevet

Hmmm, har ikke vært mye sex i dette svangerskapet siden jeg har slitt med ekstrem svangerskapskvalme.

Men vi forsøkte oss vel for ca 2 uker siden, frister ikke så mye til gjentakelse, Er så uheldig å være plaget med konstante soppinfeksjoner så er øm og sår hele tiden i tillegg til at det smitter over på han.

Han gikk og klødde ganske mye i noen dager etter sist gang, så tror ikke det frister så mye for hans del heller.

Jeg går på kurer konstant så og si med vaginal tab og krem, så da stopper kveldskosen seg selv.

Ganske så frustrerende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...