*2små*gull* Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 er 10+1 i dag.. alle buksene mine strammer.. jeg bor i en relativit liten by, og jobber SÅKLART på den butikken hvor det selges mammaklær!! :-O Hadde liksom ikke tenkt å fortelle det til noen enda - og jeg er på en måte ikke typen som vanligvis går i jobbebukser!! :-O Takk gud for moten med vide tunikaer og tights/strømpebukser under :-) Måtte bare få ut litt frustrasjon ;-)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 LENGE LEVE TIGHTS OG TUNIKA;-) hjemme subber jeg rundt i joggebukse og mammabukser...alt annet strammer og er ubehagelig;-(
*2små*gull* Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2009 Ja.. Det syns ikke så godt enda, men magen er blitt mye strammere å da blir buksene ubehaglige!! godt å vite at det er flere som har det på samme måte ;-)
MW** Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Hvis du begynner å slite med klær som ikke passer og ikke vil handle så det synes..kan du jo bestille på nett. HM har mammaklær på nett La Redoute har også en del mammaklær på nett- http://www.laredoute.no/ListPage/ListPage.aspx?CategoryId=29874
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå