kommer nr3? Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 heisann....lurer litt på om det er direkte på føden man skal ta kontakt hvis det er lite liv....? er i u/36,og gårsdagen var veldig stille,kjente liv,men bare svakt,og "myke bevegelser",ingen dirkete spark... tenkte han kanskje hadde snudd seg litt vekk så lot meg ikke bekymre så veldig. men like lite liv i dag og,så jeg kunne tenkt meg å ringe for en sjekk....men hvor ringer jeg??
muttepus Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Hei, jeg fikk beskjed av jordmor at hvis det var noe som jeg lurte på så kunne jeg enten ringe henne eller til føden. Så du kan nok helt sikkert ringe på føden! De kan i alle fall bestemme om du skal komme inn for en kontroll eller om det er normalt! Lykke til
kommer nr3? Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2009 takk for svar! har vært ute å gått en liten tur nå,og han har begynt å røre mer på seg,så det har kanskje noe med hvordan han lå.... avventer alikevel litt med å ringe,til etter jeg har spist middag,da pleier det å bli masse liv. huff...merker jeg blir mer og mer bekymret jo lengre ut i svangerskapet jeg kommer. har ikke vært noe bekymret tidligere og ingen komplikasjoner eller noe.. kanskje det er bli-mamma hormonene som spiller meg ett puss!?
Hakkamella Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Ja, ring føden- eller gyn.obs 1. i første etasje på KK. de kan også gjøre ultralyd og sånt på deg. Føden er gjerne veeeeeldig travel. Har ikke vært så glad i å ringe til dem selv. Nå er jeg i uke 39 endelig, og ringer ikke føden igjen før jeg er sikker på jeg har rier.
kommer nr3? Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2009 har du nr dit da? jeg har bare nr til føden...dumt å ringe dit om de er travle..
Hakkamella Skrevet 22. januar 2009 #6 Skrevet 22. januar 2009 Føden innleggingstlf: 55 29 97 65 Gynekologisk observasjonspost: 55 97 43 40 De kan gjerne være litt greiere å ha med å gjøre der... særlig hvis du har samme flaks som meg og treffe *den* jordmoren...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå