Bippe77 Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 sønnen min har fått masse mollusker stakkar! Jeg hadde mollusker da jeg var liten, kan det da smitte over på meg? smitter det til voksne som ikke har hatt det før? eller er det noe bare barn kan få? Han har fått masse mollusker, håper han ikke blir alt for plaget av dem nå da... kan jo vare en god stund ser det ut til!
Ulme Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Veldig sjelden at det gjør det. Stort sett bare barn som blir smittet. Eldste min hadde i nesten ett år, og nå har minsten fått også....heldigvis ikke så mange, enda!
bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 hva er mollusker? tror aldri jeg har hørt om det jeg
velandre Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 ikke jeg heller, hva i all verden er mollusker???? *ler*
Ulme Skrevet 22. januar 2009 #5 Skrevet 22. januar 2009 Et virus som gir noe som ligner på små vorter. Helt ufarlig, men veldig smittsomt blandt barn. Her vi bor har veldig mange dette.
Ulme Skrevet 22. januar 2009 #6 Skrevet 22. januar 2009 http://www.hudlegekontoret.no/pasientinstruksjoner_a_aa/mollusker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå