Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Hvis man har skrevet et bidrag til en bok og jobber på samme plass som redaktøren. Hvis man sendte bidraget til deadline for fire dager siden, med en kommentar om at man ikke var sikker på om det holder mål, og redaktøren umiddelbart svarer "Tusen takk. Vi snakkes" Man VET med seg selv at det ikke er noe GODT bidrag, men at det kanskje, med litt flaks vil kunne godtas. Hvis boken samlet har deadline om 1 1/2 uke fra i dag, så man hvis det var noe småtteri som måtte endres ville hatt tid, men hvis bidraget var katastrofalt er det for sent å gjøre noe. Hvis man ikke har hørt noe på de fire dagene. Hvis man står ved kopimaskinen og snakkar med noen andre kolleger, og denne redaktøren kommer gående forbi, smiler og sier hei med - slik jeg ser det - et litt flakkende blikk. Godt eller dårlig tegn??
Gjest Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Aner ikke. Jeg ville gått og tatt en prat og spurt om h*n har tatt stilling til bidraget eller ikke. Vanskeligere er det ikke.
AndreVonDrei Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 Det er vel uansett et dårlig tegn at man selv føler det man har bidratt med ikke holder mål....og det vises vel i din enestående evne til å overanalysere, hehe... Enig med det den over sier ;-)
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Som de andre sier: det er vel bare å spørre. Men uansett tro jeg det du beskriver er et godt tegn. Du hadde sikkert fått vite det hvis du måttte forbedre det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå