Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Har sett på en del hoteller de siste dagene, da jeg kom over disse fasilitetene på et lite familiedrevet vertshus: Hotel Facilities General Restaurant – Bar – Garden – Terrace – Non-Smoking Rooms – Heating – Gay Friendly – Designated Smoking Area Noe spesielt å måtte nevne det kanskje??
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Neida det er helt vanlig, og en liten "advarsel" til hetroer Bor du på et slikt hotell så er klinende skjeggaper i shorts et vanlig dagligdags syn, om enn litt småkvalmt for enkelte. Har en nær kompis som er gift med sin kjære mann, og de kan fortelle at flere og flere hoteller ansetter homoer for å yte best mulig service til andre homoer. Homser er faktisk svært populære gjester. De er "rike" og egoistiske og bruker pengene på seg selv og sin kjære i steden for dyre unger.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 haha er det sant? Så bra Syns likevel det var litt spesielt med tanke på at hotellet består av 5 rom i 2 etg av huset til de som driver det.. HI
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Bare 5 rom? Vel, da er dette sikkert et swinging-hotell for homser. Altså en plass jeg virkelig ville ha styrt unna siden jeg er hetro og ikke ønsker å høre parringsbrøl fra overkåte homser døgnet rundt Til opplysning: http://www.webtraveller.no/ På webtraveller finner du tusenvis av homsevennlige plasser. Alt fra barer, kafeer og til hoteller og annet rart. Det finnes faktisk en skjult reiseverden der ute kun for homser og lesber...... På en måte er det bra, men på en annen måte er det trist at "utagerende" og andre synlige homser og lesber ikke kan få reise og bo og spise hvor de vil.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #5 Skrevet 22. januar 2009 hehe ja.. Vi skal på en liten tur og ha med et sett foreldre, ett sett besteforeldre og ett sett søsken.. Tror hvertfall besteforeldrene hadde dødd hvis vi kom til et hotell som var i full gang sånn som du beskriver det.. Flirte godt når jeg leste det første gangen ja
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #6 Skrevet 22. januar 2009 ....synes jeg ser for meg bestemor, litt konservativ i utgangspunktet, sånn i i sekstiårene, omgitt av skjeggete og steinkåte lær-homser med pisken i baklommene og som nikliner i gangene. Eller bestefar som får seg en søt liten klaps på stompen av en siklende og også steinkåt liten feminin homse på tur...... Er kanskje like så bra at hotellene varsler fra om hvilke gjester de bruker å ha til vanlig.......
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #7 Skrevet 22. januar 2009 haha ja var akkurat det jeg så for meg!! bestefar som ikke er helt med alltid og naiv/godtroende.. haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå