Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Hva kan det skyldes da? Pleier jo å være på konto innen 10/12 hver mnd. 3320 kr for to barn. Og alt går via nav, så skjønner ingenting jeg. Har det noe å si hvis faren bytter jobb? Trodde jeg fikk pengene fra/via nav uansett jeg - så måtte han bare bet tilbake senere? Skal vel ikke gå utover oss om han plutselig søker ny jobb?
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Jeg pleier å få det inn den 20., men har enda ikke fått det denne mnd jeg heller...
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 Dersom han har lønnstrekk KAN det ta tid om han skifter jobb ( ring ev innkrevingssentralen og sjekk at de har fått med seg hvor han nå jobber, arbeidsgiver skal melde ham inn i aa reg men det hender de er treige med dette..). Har han ikke lønnstrekk med betaler frivillig via nav vil han samle seg gjeld og få lønnstrekk om det fortsetter.. Fyller du vilkårene for bidragsforskudd og har ev søkt dette ?
winneboo Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Jeg fikk 340 kr i barnebidrag denne mnd jeg. Skjønner ingenting, satser på at resten kommer i løpet av mnd. Pleier å få 1450 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå