Gå til innhold

Jeg har prolaps... =P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev et innlegg her på tirsdag eller mandag eller noe sånt, om at jeg hadde så vondt i ryggen. Var til lege idag, og hun sa det var prolaps.. =P Jippi... =P

Fikk streng beskjed om å legge meg og hvile mest mulig de første dagene, og så begynne å trimme litt (turer i skog og mark.. Hehe) etterhvert. Joda, skal trimme ikveld jeg, når jeg skal på senvakt. Hun ville sykemelde meg, men jeg nektet.. Var jo sykemeldt over halve desember og første uka av Januar, pga senebetennelse i skuldra.. Kanke gå og sykemelde meg nå igjen da! De kommer til å tro at jeg skulker unna.. =/

Men blir jeg verre, så kommer jeg nok til å gjøre det.. Helsa først, uansett...

Tenn noen lys eller noe sånt for meg igjen da! ;P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prolaps kan vel utvikle seg til å bli værre (?), syns det er dumt av deg å nekte sykemelding. Det er vel bedre å være sykemeldt en liten stund og trene seg opp igjen, for så å bli bra. I stede risikerer du å bli langvarig sykemeldt...

Skrevet

Ja, det er meget mulig dumt. (Ingen tvil, det er jo det...) Men... Jeg klarer jo å være på jobb, så lenge jeg unngår de tyngste pasientene. Og så skal jeg snakke med sjefen min i morra, høre om å få tilrettelagt arbeidsdagen litt. Så går det nok greit. =)

Skrevet

Okei men da bare ønsker jeg deg god bedring! Håper du ikke blir værre.

Det er jo bra å få beveget seg litt...

Skrevet

Takktakk =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...