06 <3 09 Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Hei! Er det noen som husker hva det heter det armbåndet mot kvalme som det har vært snakk om her inne.. ? Og hvor man kan kjøpe det?
LillyMy+1<3 Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Sea-band heter det. Man får kjøpt det på apoteket
gutt + knøtt i magen Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 Hjelper desse armbånda?? Eg spyr ikkje, men er kvalm heile tide, einaste som hjelper meg er å ete heile tida. Alle bevegelser og alt er pyton for eg er så kvalm/uvel...
ble_mamma_6august 09 Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 det kommer helt ann på person til person.. jeg er ikke plaget med kvalme i svangerskapet.. men har sånne armbånd. bruker det not reisesyke. det funker
06 <3 09 Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2009 Jeg kjøpte meg slike armbånd på helsekost i dag og jeg tok dem på meg og var straks i himmelriket!! Jeg har aldri kastet opp, men har gått å vært småkvalm og uggen og det er slitsomt. Nå skal jeg aldri ta av meg armbåndene!! Helt fantastisk :-) Anbefales :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå