Collet :) Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Hei dere! Tenkte jeg skulle kjøpe fødselsforbredene olje, det kan jo uansett ikke skade! I forrige svangerskap brukte jeg den fra Weleda. Men helsekosten her har sluttet å ta den inn.. Og jeg kastet den i fjor da den hadde gått ut på dato og uansett ikke ville holdt til dette svangerskapet. Men kan man bruke vanlig jordnøttolje fra apoteket også? Eller er det andre merker som helsekosten/apoteket kan ta inn og bestille for meg som dere anbefaler?? Vet jo ikke om det egentlig fungerer, men noen mener jo det da. Jeg smurte meg sist, men fødselen ble en styrtfødsel og endte med klipp, så jeg fikk liksom ikke "full utnyttelse" av den! Riktignok kommenterte hun at det kun var ubetydelige rifter innvendig, men det er kanskje ikke der man revner meste uanset...
smilan Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Er jo så mange anbefalinger, men jeg bruker en hvetekimolje fra helsekost. Den er helt grei..
Giinaღ Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 Vet det er mange som bruker jordnøttolje, men ifølge min apoteker-venninne er ikke den helt bra for underlivet's PH. Ikke SÅ lenge siden jeg kjøpte Weleda sin på helsekost. Kanskje du er heldig og at noen har igjen av den?
lillejentavår09 Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Jeg fikk kjøpt Weleda sin olje i en mammabutikk da jeg var på besøk i Stavanger. Tror det fulgte med en notis om at det går an å bestille den på nettet.
birrisj05.02.09 Skrevet 22. januar 2009 #5 Skrevet 22. januar 2009 Har kjøpt den fra Weleda, men har helt glemt av å smøre, så jeg får hastesmøre nå de siste to ukene
Mortiletbittelitenurk Skrevet 22. januar 2009 #6 Skrevet 22. januar 2009 Har bestilt Weleda fødselsforberedende olje herifra http://www.helseogkost.no/nettbutikk/huden/weleda_produkter/foedselsforberedende_olje_fra_weleda Håper den kommer innen en ukes tid, er 32+5... Står den skal brukes fra uke 34.
BAcer vil ha flere :) Skrevet 22. januar 2009 #7 Skrevet 22. januar 2009 Jeg kjøpte først Jordnøttolje, men klødde voldsomt av den, så jeg gikk over til Weleda sin, og den funker bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå